Περί

Σημειώσεις για την διέλευση της νυκτός του παρόντος βίου.

Πίστη και θεολογία, πολιτική και χριστιανικός κοινωνισμός, βιβλία, κοινωνικά και κοινωνιολογικά, οράματα και ονείρατα, μουσικές και στίχοι, ιστορία ιδεών και άλλα.

Χρήσιμες για εμένα, είθε και για εσάς.

Στείλτε μου για ό,τι σας προβληματίζει και απασχολεί πάνω στα εδώ γραφέντα στο: philalethe00@gmail.com

109 Σχόλια to “Περί”

  1. γρηγόρης στ. Says:

    Αγαπητέ Φιλαλήθη,
    σου εύχομαι
    Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα
    χαρούμενο και φωτισμένο το 2010!

  2. philalethe00 Says:

    @γρηγόρης στ.
    Αδ. Γρηγόρη -καθώς ετοιμάζομαι για την εωθινότατη, πράγματι, Θ. Λειτουργία 🙂 – σε ευχαριστώ πάρα πολύ και επίσης σε εσένα! Ό,τι όμορφο ποθείς το εύχομαι για το ερχόμενο έτος…!

  3. AGAPI-AGGELIKH+ Says:

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ….

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+

    ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ -ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΠΡΕΠΕ.

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.

    ΑΔΙΟΡΘΩΤΗ Α+Α.

  4. AGAPH***AGGELIKH*** Says:

    FORGIVE ME??????????????? OR NOT?

    PIO PANW LES—>ETOIMAZOMAI GIA THN EWTHINOTATH THEIA LEIT.-

    TI ENNOEIS?
    EKEINO DIAVASA KAI NOMISA OTI THA LEITOURGHSEIS!!!!! 🙂

  5. philalethe00 Says:

    @AGAPI-AGGELIKH+
    Όχι, όχι, ετοιμαζόμουν για συμμετοχή λαϊκή… 🙂 Σχετικά με τα περαιτέρω και τα ονοματολογικά(που είναι το κατάλληλο ‘ποστ’ για να ρωτηθούν), απάντησα κατ’ιδίαν, δια ηλεμέιλ… 🙂

  6. philalethe00 Says:

    Μεταφέρω από άλλο νημάτιον μήνυμα της «apogoHteumeni…»:

    kapoios exei mplokarei tin prosvasi mou apo to spiti
    sti selida ayti kai den mporw oute sxolio na grapsw…

    na ton parakalesw
    na to stop ayto to ypoulo game
    Kai an einai antras
    as milisei eilikrina…kai tha fygw…

    mHn anagkastw kai ton kanw na omologisei
    stHn YpHresia Hlektronikou EglHmatos
    ta Haker…ISTIKA koysouria tou!

    ok.?
    thnx.-

  7. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΑ Says:

    ΤΙ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ?

    ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΟΥ?

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΣΟΥ Φ.00.

  8. philalethe00 Says:

    @ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΑ
    Το έφτιαξα, για να μπορέσω να συμβάλω σε κάτι καλό, στην οικοδόμηση μίας γνώσης, όπως έλεγε και ο Άγιος Γρηγόριος, δηλαδή, πριν φύγουμε μακρυά σκοπός είναι να αλλάξουμε τα πράγματα εδώ…

  9. theologia Says:

    TO NA GINOUME AKAKOI SAN TA PAIDIA -KAI
    NA EXOYME AGNOTHTA KAI A8WOTHTA,
    ENNOOUSE O KYRIOS…
    OXI NA EXOUME CARTOON ME NYXTERIDES
    DIPLA STA KEIMENA,AGIWN PATERWN…
    TO THEMA EINAI NA KATANOOYME TI AKRIVWS ZHTAEI O KYRIOS
    KAI OXI NA PARERMHNEYOUME SKOPIMWS
    OTI MAS VOLEYEI.
    GIATI PRIN HTAN ALLA?sxediakia?
    DEN EISASTAN PAIDIA TOTE?
    TWRA GINATE?

  10. philalethe00 Says:

    @theologia
    Δεν έχω συναντήσει τόση κακοπιστία πολλές φορές στην ζωή μου… Ελπίζω και δέχομαι πως το κάνεις τελείως ακούσια… Και, όπως και στις παραπάνω αναρτήσεις που χρησιμοποιείς διαφορετικό ψευδώνυμο, σε παρακαλώ να μην γράφης με κεφαλαία, κεφαλαία σημαίνει «φωνάζω» στην γλώσσα του Διαδικτύου. Καλό μήνα…

  11. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    Ρε συ Φιλαλήθη, δεν ξέρω αν έχει να κάνει μόνο με το δικό μου υπολογιστή, αλλά δεν μπορώ να ανοίξω την τελευταία σου ανάρτηση. μου βγάζει «400 Bad Request
    nginx» ή «Σφάλμα 404 – Δεν βρέθηκε». Όσες άλλες αναρτήσεις δοκίμασα τις ανοίγει κανονικά.

    Την καλησπέρα μου!

  12. philalethe00 Says:

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    Ναι, ναι, έχεις δίκηο!!! Δεν το εμφανίζει ούτε σε …εμένα. 🙂 Κάποιος το ε-σαμποτάρισε; Αστειεύομαι, θα το κοιτάξω, συγγνώμη για την ακούσια ταλαιπωρία… 😉

  13. philalethe00 Says:

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    Εντάξει, μόλις επιλύθηκε το πρόβλημα!!! Ελπίζω να βρήτε ενδιαφέρον το κείμενο, είναι, παιδιά, ένα μέρος του θέματος που με απασχολεί πάρα πολύ, και όχι μόνο: θεωρώ, ότι είναι ένα από τα θεμελιωδέστερα προβλήματα της ελλαδικής κοινωνίας και των μηχανισμών διαμόρφωσης κοινής γνώμης τουλάχιστον από την εποχή Σημίτη…

    Ευχαριστούμε, ΠΒΤΑ, για την ανταπόκριση την λεπτομερή. 🙂 Πολλές ευχές από καρδιάς.

  14. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    @philalethe00

    Σιγά την ταλαιπωρία! Ταλαιπωρία για σένα που έπρεπε να ψάξεις τι(ς) πταίει. 🙂
    Είναι όντως ενδιαφέρον το κείμενο. Δεν έχεις κι άδικο που σε απασχολεί τόσο. Είναι πραγματικά δυσάρεστο στο όνομα της «προόδου» να τα βλέπουμε όλα χρησιμοθηρικά και να ξεχνάμε τον άνθρωπο. Γιατί τον ξεχνάμε, όταν, για παράδειγμα, πιέζουμε γενεές ολόκληρες εφήβων και νέων να μην επιλέξουν αντικείμενο σπουδών σύμφωνα με τα μεράκια τους, αλλά με γμώνομα τις ανάγκες της εποχής για την επίτευξη της όποιας «προόδου». Προοδεύουμε όμως έτσι; Και τίνος το βιοτικό επίπεδο ανεβαίνει όταν ασχολείται με κάτι που δεν αγαπά;

    Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω! 🙂

  15. philalethe00 Says:

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    Πολύ σωστά… Βέβαια, όταν η αστική τάξη πραγμάτων -στην οποία μετέχει η Αριστερά κατά πολύ μεγάλο μέρος στην Ελλάδα και την Ευρώπη- λέει «βιοτικό επίπεδο», εννοεί αυτό που εννοούμε, όταν λέμε ευζωία, π.χ. «δείκτης κατανάλωσης μπιφτεκιού» κτλ. 😀

    Αυτή η καταπίεση η περί των σπουδών είναι αυτό που πολεμήσαμε και στο Φοιτητικό Κίνημα, εξ άλλου… 🙂

  16. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    @philalethe00
    Ναι, έχω υπ’όψιν τη συνήθη έννοια του βιοτικού επιπεδου. Απλά την αμβισβητώ! Να το κάνω τι να τρώω…μπιφτέκια κάθε μέρα και να’μαι δυστυχισμένος; Τι σόι ανεβασμένο βιοτικό επίπεδο είναι αυτό;

    Όταν λες Φοιτητικό Κίνημα αναφέρεσαι σε κάτι συγκεκριμένο;

    Καλή μέρα και καλή χρονιά!
    (και καλή εξεταστική φαντάζομαι!) 🙂

  17. philalethe00 Says:

    Καλό μήνα σε όλους!!!! 🙂

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    Σε συγ-χαίρω που αμφισβητείς! 🙂 Έτσι, είναι μία απίθανη απιθανότητα αυτό το πράγμα -κι’ όμως, κι’ όμως, μας στοιχειώνει σήμερα ως χώρα, ή ως έθνος…

    Ναι, ναι, εννοώ την υπόθεση με την αντίσταση στον νέο Νόμο-Πλαίσιο σε συνδυασμό με τη αναθεώρηση του άρθρου 16, 2006 και εντεύθεν.

    Ευχαριστώ! Καλή μας και ευλογημένη χρονιά!!!!!

  18. agapi+ Says:

    AMHN+EYXARISTOUME….
    EPISHS.

    🙂

  19. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Φίλε φιλαλήθη,
    να ‘σαι καλά για όλα όσα μας δίνεις την ευκαιρία να κουβεντιάσουμε. Εκτός από το κλίμα, πάντα φιλικό και σε στιλ φοιτητο-κατάστασης ;), αποκτάμε και τη δυνατότητα να ψαχτούμε, με αφορμή τις συζητήσεις που προτείνεις, και να καταλάβουμε δυο πράγματα παραπάνω για την πάρτη μας.
    Ήθελα να σου ζητήσω, αν δε σε πειράζει, να δημιουργήσεις και μια ακόμα ανάρτηση. Το θέμα πιστεύω σας ενδιαφέρει και σας, στο Πανεπιστήμιο, απ’ ό,τι άκουσα κάνετε και κατάληψη και ο Θεός μαζί σας, αλλά καλό θα ‘ταν να ενδιαφέρει και κάθε Έλληνα πολίτη. Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μας μιλήσεις για το νομοσχέδιο του Νέου Γενικού Λυκείου; Θα μου άρεσε ιδιαίτερα να κάνουμε μεταξύ μας και φιλικο-πλακατζίδικα όπως πάντα μια νύξη σε αυτό το θέμα, της παιδείας γενικότερα. Και υπόσχομαι να μην αρχίσω την πολυλογία πάλι, ειδική προσφορά! 😉 😀
    Αξίζει τον κόπο; Παιδιά εσείς τι λέτε; Θα το ήθελα πολύ.
    Σας χιλιοευχαριστώ όλους. Έβαλε κρύο τελευταία, ιδανική ευκαιρία για ιστο-παρέες τώρα που «κλεινόμεθα»! Τα λέμε το συντομότερο και να ‘στε καλά!

  20. OLIV Says:

    KATALHPSH???????????????????????

    GIATI??????????????????????????????

    SYNH8WS TA FASISTOMOUTRA TOU SYRIZO-SYN….KANOUN
    KATALHPSHS….

    ESY PHIL TI DOULEIA EXEIS M’AYTA TA ANOHTA ONTA?

    • Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

      Φίλη μου Αγάπη+ και OLIV,
      χωρίς να θέλω ΕΠ’ ΟΥΔΕΝΙ να σχηματίσω οποιουδήποτε είδους συμμαχία ή να σε κοντράρω μόνο και μόνο για να κάνω την έξυπνη (γιατί δεν έχω και πολλές ελπίδες;)), θα ήθελα μονάχα να σου πω κάτι, που μόνο αν θέλεις το μοιράζεσαι.
      Με τη λέξη κατάληψη, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό καθημερινά είναι κλεισμένα σχολεία, βουτηγμένα σε μια έκδηλη εξαθλίωση (με εμφανή την πηγή της), παίδες που βαριούνται τη φλυαρία των καθηγητών-αυθεντιών (και ΚΑΛΑ κάνουν) μα το εκδηλώνουν απλώς διαλύοντας και καταστρέφοντας όχι μόνο την κρατική περιουσία αλλά και την ίδια έννοια της παιδείας… και είναι εικόνες λύπησης. Είναι άραγε ο μόνος τρόπος να καταφέρουν να αντιδράσουν, μέσα σε μια κοινωνία που τους φιμώνει σαν κοινούς εγκληματίες; Και το θέμα που πληγώνει περισσότερο είναι, πότε ο σκοπός είναι ιερός (όπως με το Πανεπιστήμιο ευλογημένη ώρα) και δεν πρόκειται απλά για το ότι… είναι στρογγυλή η τυρόπιτα (!!!) ;
      Ωστόσο, αυτό που δυστυχώς δύσκολα καταλαβαίνουμε είναι ότι η αληθινή κατάληψη έχει άλλο στόχο. Η πορεία στο δρόμο δε γίνεται για το σαματά, για το νταβαντούρι και για την καλοπέραση. Ναι, πολλές φορές έχουμε επεισόδια, γιατί η ένταση είναι αναπόφευκτο να αυξάνεται όταν άνθρωποι, όπως τα παιδιά που προανέφερα, άτομα χωρίς ελευθερία άποψης (εξ’ αιτίας της κοινωνίας, ΟΧΙ του εαυτού τους), ή που τους έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι τελοσπάντων, εμπλέκονται στην κατάσταση και καταστρέφουν οδυνηρά περιουσίες και αξίες. Απλά δεν έχουν βρει τον τρόπο τους κι αυτοί. Όμως οι καταλήψεις, οι πορείες, έχουν στόχο να δώσουν φωνή σε αυτούς που φιμώνονται από την κοινωνία, σε αυτούς που καταπιέζονται, και σε αυτούς που, ευλογημένη ώρα, υποχρεώνονται να μισούν την πατρίδα τους επειδή η παιδεία που αποκομίζουν δεν είναι αρκετή για να ξεχωρίσουν τον εθνικισμό από την εθνική συνείδηση.
      Η μόνη πορεία που έχω ακούσει να γίνεται από «φασιστόμουτρα» είναι η λεγόμενη «Πορεία προς τη Ρώμη», όπου τα τσιράκια του Μουσολίνι πήραν μέρος σε ένα είδος γελοίας κυριλέ παρέλασης, για να επιδείξουν στο λαό τη «»»»»»δύναμη»»»»»»» του Φασιστικού Κόμματος με τον άριστο στρατιωτικό (!!!) σχηματισμό τους. Εκεί όμως ήταν υπό τις διαταγές του «ντούτσε»=ηγέτης. Εδώ είμαστε, δόξα τω Θεώ, υπό τις εντολές της συνείδησης, της εθνικής υπερηφάνειας, που «ποτέ δεν πεθαίνει».
      Σε έχω ξαναεπαινέσει και επαναλαμβάνομαι για την επιλογή του ψευδωνύμου σου, του «Αγάπη», λυπάμαι που το άλλαξες. Ήθελα να πω ότι η αγάπη είναι ουσιαστικά η βασική καινοτομία και αρχή του Χριστιανισμού, σύμφωνα με το πώς ακούω και βλέπω τα πράγματα εγώ, το μικρό, που πολλές φορές μόνο λέει και ποτέ δεν ακούει. Για αυτή την αγάπη, προς τον πλησίον, τον κολλητό, το γονιό (παρά τις υποδείξεις…χεχε), αλλά και προς την ίδια την πατρίδα, τον Κόσμο και την κοινωνία, ο Φιλαλήθης και εσύ και το Π.Β.Τ.Α. μας και κάθε άλλος πολίτης της Ελλάδας μας έχει δικαίωμα έως υποχρέωση να παρίσταται στις καταλήψεις, στις πορείες, στις διαμαρτυρίες και ούτω καθεξής. Κι αυτό όχι για να σπάσει πλάκα σπάζοντας τράπεζες, αλλά για να δώσει το παρόν όταν ο λαός αποδεικνύει πως είναι ακόμα ξύπνιος και… δεν τρώει κουτόχορτο!
      Είστε φοιτητές, ευλογημένοι από το Θεό πιστεύω, γιατί έχετε τη δυνατότητα να μιλήσετε, να φωνάξετε, να κλάψετε ή/και να γελάσετε και να σας ακούσουν. Εμείς τα μικρά και εκείνοι οι μεγάλοι περιμένουμε από σας, που μπορείτε, να βοηθήσετε να αλλάξουμε όλοι. Μη σκέφτεσαι ότι η διαμαρτυρία είναι πάντα προϊόν
      «α-νοησίας», δηλαδή χαζομάρας, έλλειψης νου. Αντίθετα, ο «αν-εγκέφαλος» δεν αντιδρά σε ερεθίσματα, αγνοεί τι γίνεται γύρω του. Εμείς όμως είμαστε άνθρωποι, και πονάμε, και αντιδρούμε ο καθένας με το δικό του τρόπο.
      Έσπασα ρεκόρ, το ξέρω, βαράτε άνετα, γιατί τέτοια πολυλογία ήτανε πρωτόγνωρη έως και σε μένα. Πρόδωσα και την υπόσχεση να σχολιάζω εγκρατημένα όταν πρότεινα την ανάρτηση… Χεχε. Να με συγχωρείτε και, αν θέλετε, να με κατανοείτε. Αγάπη, θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψή σου πάνω σε αυτό που πρότεινα, αλλά ελπίζω (αν και αργά το σκέφτηκα…) να μη σε βασανίζουμε και σένα μπαρμπα-Φιλαλήθη που αριστοτεχνικά αλλάζουμε το θέμα στο άσχετο μονίμως. Αυτά, γιατί το παράκανα. Τα λέμε, καλή συνέχεια σε όλους!

  21. philalethe00 Says:

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού
    Καλησπέρα!!! Σε ευχαριστώ πάαααρα πάρα πολύ… 😀
    Είναι εξαιρετικά καλή ιδέα και όντως με απασχολεί και εμένα που συμμετέχω, όπως συμμετείχα, τότε απολύτως και καθολικώς ενεργά, το 2006. Ως τώρα, έχω κάνει μόνο μερικές ταπεινές και γενικές νύξεις… Αλλά είναι τρομερά σημαντικό και στο νέο ΦΚ, αν γίνει τέτοιο (Φοιτητικό Κίνημα), διεκδικείται να μην κατατεθεί ο νόμος μέσα στον επόμενο μήνα. Πραγματικά, όπως έλεγα, είναι «απίθανα χειρότερο και αντιδραστικότερο των προηγηθέντων νομοσχέδιο […] που επιφέρει την υποταγή στην τεχνοεπιστημονική τυραννία και στις επιθυμίες των καπιταλιστικών εταιρειών που θα αναλάβουν και επίσημα την υπαγόρευση της διδακτέας ύλης.» Χειρότερο νομοσχέδιο από το της Γιαννάκου, και το πρώτο επίσης, είναι ένα κατόρθωμα όχι ευκαταφρόνητο… Και μέσα στο όλο πλαίσιο με τις αλλαγές στην Βθμια… Έχουν βαλθεί να τα διαλύσουν όλα, αλλά κάνουμε ό,τι μπορούμε, ώστε να μην τα καταφέρουν καθόλου… 🙂

    @OLIV
    Μα πάλι μιλάς χωρίς να ξέρεις; 🙂
    Ιδιαίτερα αυτά τα θέματα τα ψάχνω εδώ και 4, 5 χρόνια αρκετά, δεν είναι εύκολη δουλειά να αντιπαρατεθείς αποτελεσματικά… 🙂
    Και επίσης, δες εδώ πως τα μάλλον φασιστόμουτρα του ΣΥΡΙΖΟ-ΣΥΝ της Θεολογίας Θεσσαλονίκης και Αθηνών – ήσαν και ευρύτερα «αντιδεξιοί», όπως λέει ο συγγραφέας π. Μεταλληνός, δεν ξέρω αν ήσαν και αναρχοκομμουνισταί μόνο… – έκαναν 7 μήνες καταλήψεις για να πάρει πίσω η ΕΡΕ το νομοσχέδιό της για την εκπαίδευση(μείωση της διδασκαλίας των «θρησκευτικών», αλλά και τεχνοκρατική στροφή της εκπαίδευσης βάσει του Εθνάρχου Καραμανλή), αλλά και ως τμήμα του ευρύτερου κινήματος του 1961-1963.
    Ιδού:
    http://www.biblioasi.gr/product_info.php?cPath=100_33&products_id=36470
    Δεύτερον, ο π. Μεταλληνός περιγράφει σε κείμενο του για τον Αμβρόσιο Μεδιολάνων πώς οι Χριστιανοί της εποχής του είχαν καταλάβει …ναό, ώστε να μην δοθεί στους Αρειανιστές από τον αυτοκράτορα…
    Χαρακτηριστική εκπομπή και πολύ- πολύ πρόσφατη… http://lomak.blogspot.com/2010/12/7-10.html
    Ο δε Όσιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης κάνει λόγο για τους τυραννοκτόνους, τους βιαίως και τυραννικώς αντιτασσόμενους στην τυραννία ως γενναιόψυχους και άξιους (μεγάλης) τιμής από εμάς.

    Μία κατάληψη διήμερη είναι ακριβώς, λοιπόν, αυτό που λέμε «για την τιμή των όπλων»…

    Αλλά να μην το χαλάσω πάρα πολύ ήδη, θα τα ξαναπούμε…

    ΥΓ Παρακαλώ να μην μιλήσουμε εδώ πάλι για τον Αλαβάνο που είναι καπιταλιστής(κάτοχος ορυχείων) και τον Τσίπρα κ.τ.τ. , δεν έχω ζητήσει ως τώρα πολλές χάρες… 😀

    • OLIV Says:

      SYGNWMH ALLA DeN MPOrW NA DIABASW OLA AYTA TA KATEBATA!
      PONANE TA MATIA MOU

      ALLWSTe POLYLOGOU
      TA POLLA LOGIA EINAI FTWXEIA…..

      EULOGHSON.-

      KALH SAS NYXTA….

      PS- PARAKALW NA MOU APANTAEI MONO AYTOS POU ERWTW
      DIOTI ME KOYRAZOUN OI ANOUSIES POLYLOGIES.

      MERCI+THANK YOU

    • OLIV Says:

      PS: Καλησπέρα!!! Σε ευχαριστώ πάαααρα πάρα πολύ…:-)

      YOU ARE VERY KIND AS USUAL…..

      ELAVA TO E-MAIL SOU, TO PAKETO SOU TA DWRA SOU KAI FYSIKA THN PROSKLHSH!!!

      THA TO SKEFTW!!!!

      –APORIA= ESY POTE DEN MILHSES GIA TON AL.ALABAN!!!
      OPOTE TO…..
      =@ΥΓ Παρακαλώ να μην μιλήσουμε εδώ πάλι για τον Αλαβάνο…@

      DEN ISXYEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

      EYLOGHSON :-S

      Ενημέρωση 2:33 Π.Μ.
      GIA SENA POU EISAI PEISMATIKA ADIORTHWTOS….!!!!

      ***Γνώσεσθε την αλήθειαν, και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς!***

      Η «αλήθεια που μας ελευθερώνει»
      είναι εκείνη που δεν θέλουμε ν’ ακούσουμε…

      ….A KAI XAIRETISMATA…………………….. SE OLES!!!

  22. μία γνώμη Says:

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού, Δεκεμβρίου 15, 2010 στις 6:58

    Ναι, συμφωνώ μαζί σου στην αναγκαιότητα του αγώνα.. Ναι, οι φοιτητές κ μαθητές πρέπει να κάνουν αγώνα για κάποια πράγματα..
    Αλλά.. με ποιόν τρόπο;
    Με τον τρόπο της κατάληψης;
    Κατά πόσο υποστηρικτικός είναι ο τρόπος της κατάληψης στη διεκδίκηση των πραγμάτων που διεκδικούν;
    Μήπως θα έπρεπε ο αγώνας να πάρει μια εντελώς νέα μορφή;
    Μήπως είναι πολύ πιο επαναστατικό και αγωνιστικό εκ μέρους των φοιτητών να υποστηρίξουν τους στόχους τους με άλλους τρόπους;
    Αν οι καθηγητές αδιαφορούν για τη γνώση, αν οι φοιτητές αδιαφορούν για την γνώση, τότε οι καταλήψεις δεν υψώνουν το επίπεδο αλλά κάνουν τα πράγματα χειρότερα.
    Μπορεί εμείς να μην το γνωρίζουμε, αλλά πραγματικά υπάρχουν οικογένειες χαμηλών εισοδημάτων οι οποίες δεν έχουν την πολυτέλεια να στέλνουν τα παιδιά τους για σπουδές, και να χάνονται εβδομάδες μαθημάτων.
    Με άλλα λόγια, υπάρχει μια γενική απαξίωση εκ μέρους της πολιτείας. Οι φοιτητές πρέπει να δώσουν αξία όχι να απαξιώσουν.

    Όσο για τους «καθηγητές-αυθεντίες τους οποίους τους βαριούνται οι μαθητές-φοιτητές και ΚΑΛΑ κάνουν».. έχω να πω το εξής..
    Ναι, είναι πολύ στη μόδα αυτή η ιδέα.. Μόνο που, στα μάτια μου, αυτή η ιδέα μοιάζει με λύκο με όψη προβάτου.. Ειδικά όταν έχει τόσο μεγάλη διάδοση στα φοιτητικά στρώματα..
    Έτσι νομίζω…

  23. . Says:

    (Είχα γράψει ένα μικρό σχόλιο για Ψαχτήρι-Πολυλογού. Νόμιζα οτι το είχα στείλει. Δεν στάλθηκε τελικά; βλέπω σχόλια που έχουν εγκριθεί, μεταγενέστερα του δικού μου.)

  24. philalethe00 Says:

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού
    Καλησπέρα και πάλι. Βασικά, εκτός και αν νηστεύετε από τον λόγο καθ’υπερβολήν -άθλημα σπουδαίο, κατά περιπτώσεις, ιδιαίτερα τους ησυχαστές- , θεωρώ τους προβληματισμούς τους κατατιθέμενους και τις σκέψεις ευλογία, προσωπικά. Πρώτα-πρώτα, διότι μπορώ να μάθω τι σκέφτεστε για μια σειρά θεμάτων -κάτι το οποίο διψώ- και δεύτερον διότι συμβαίνει ο άνθρωπος που έχει την σοφία του Θεού σε κάποιο βαθμό να σκορπάει ομορφιά σε ό,τι και αν πει ή όπως και αν εκφραστεί και το κάλλος, έλεγε και ο Ντοστογιέφσκι ο καημένος, ότι θα σώσει τον κόσμο… 🙂
    Λοιπόν, το να με βασανίζουν τα σχόλιά σου, Ψαχτήρι-Πολυλογού μου, είναι …out of the question. Ίσα-ίσα, το μόνο για το οποίο ανησυχώ είναι μήπως δεν προλαβαίνω να σας απαντώ εγκαίρως… Κατά τα άλλα, θέλω να (μου -δεν το λέω ως κτητική αντωνυμία εδώ 🙂 ) μιλάτε…

    Κατά τα άλλα, τι ωραίες και στο περιεχόμενο παρατηρήσεις…..!!! Όντως, δεν μπορεί κανείς να πολεμήση το κακό συχνά χωρίς δυναμικούς τρόπους αντίστασης. Το έχω δη τόσες πολλές φορές στον εαυτό μου, όταν προσπαθώ να προασπιστώ κάποτε το δίκαιο του άλλου ή την ελευθερία της ψήφου του, ας πούμε, -στο ΠΑΜΑΚ συμβαίνουν σημεία και τέρατα …εξαπανέκαθεν σε αυτόν τον τομέα-, πόσο είναι εκεί η Χάρι του Θεού, δηλαδή πόσο νοιώθω νά αγιάζει αυτές μου τις ενέργειες, ένεκεν αυτών. Το ίδιο ακριβώς ένιωθα σήμερα, όταν -επιτέλους, κατά τις 12 μ.- πρόλαβα την πορεία… 🙂

    Σχολιάζω επιλεκτικά προς το παρόν, και συγγνώμη…… Πολύ καλή η παρατήρηση σου περί «φασιστόμουτρων» που κάνουν πορείες. Υπήρξαν και τέτοια, αλλά κατά την παληά έννοια, την αρχική, την μεσοπολεμική δηλαδή…

    Αυτά, θα σας αφήσω προς το παρόν…Καλή συνέχεια στον αγώνα και εν Χριστώ πάντα και παντού, να αφήσουμε τον κάλλει Ωραίο δηλαδή να αγιάσει την αντίστασή μας, το χρέος αυτό το ελάχιστο……

    @μία γνώμη
    Συγγνώμη για την καθυστέρηση… απλώς, οι ρυθμίσεις του ιστολογίου απαιτούν την έγκριση ενός σχολίου για να εγκρίνονται αυτόματα… ίσως αλλάξουν στο μέλλον… 🙂

  25. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Αγάπη,
    έχεις απόλυτο δίκιο. Λυπάμαι πάρα πολύ που ελπίζοντας να σε προσεγγίσω σε κούρασα, όπως και όλους εσάς.
    Καλά Χριστούγεννα!

    • Καλά Χριστούγεννα Says:

      Ψαχτήρι-Πολυλογού, γιατί δε θέλησες να γράψεις μια κάποιου είδους απάντηση στο σχόλιο που έγραψα ειδικά για εσένα;

      • Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

        Με χιλιοσυγχωρείς. Το αμέλησα, λόγω συνήθους αφηρημάδας :D.
        Είσαι η «μία γνώμη», έτσι; Ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου. Τέτοια ζητήματα δε λύνονται, νομίζω, παρά μόνο με το διάλογο.
        Λοιπόν, πρώτ’ απ’ όλα, ολόσωστο το: «Αν οι καθηγητές αδιαφορούν για τη γνώση, αν οι φοιτητές αδιαφορούν για την γνώση, τότε οι καταλήψεις δεν υψώνουν το επίπεδο αλλά κάνουν τα πράγματα χειρότερα.» Σίγουρα οι καταλήψεις δεν είναι ο μόνος τρόπος, ούτε και ο πιο υγιής. Απλά επειδή η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε είναι πολύ τραβηγμένη, εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω πώς, (και θα ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να μάθω), θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε σε όλα αυτά που γίνονται. Το ότι η παιδεία σήμερα έχει φτάσει σε τελευταία μοίρα, είναι πικρή αλήθεια. Επίσης, σίγουρα δεν αυτοθεωρούνται όλοι οι καθηγητές αυθεντίες. Άλλωστε, το θέμα δεν είναι μονομερές, αδιαφορία δεν υπάρχει μόνον από την πλευρά των εκπαιδευτικών, αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ και από τη δική μας.
        Έχεις ωριμότατες ιδέες, να ΄σαι καλά, γι’ αυτό αν θες μοιράσου μερικές απ’ αυτές μαζί μας. Πώς μπορεί η αντίδραση να είναι πιο υγιής αλλά και αποτελεσματική; Ακόμα, γιατί: «Μόνο που, στα μάτια μου, αυτή η ιδέα μοιάζει με λύκο με όψη προβάτου»;
        Καλή συνέχεια! 😀

      • μία απάντηση στην "Ψαχτήρι" Says:

        Αγαπητή Πολυλογού-Ψαχτήρι,
        🙂 σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Δεν ήθελα ντε και καλά να μου απαντήσεις, απλά, εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε. Δεν θυμάμαι πάντα τι έχω στείλει και τι όχι. Για παράδειγμα, θυμόμουν οτι είχα στείλει σύντομη απάντησή στο ερώτημά σου γιατί είπα οτι «μου μοιάζει με λύκο με όψη προβάτου». Τελικά, δε το βλέπω το σχόλιο, άρα δε το έστειλα. Οκ, λύθηκε αυτό.

        Στο θέμα μας τώρα. Ούτε εγώ ξέρω συγκεκριμένες τεχνικές αντίδρασης διαφορετικές από την κατάληψη και πιο αποτελεσματικές. Πιστεύω όμως, πως, αν υπάρχει η σωστή νοοτροπία, τότε είναι εύκολο να βρεθούν διάφορες πρακτικές λύσεις. Όμως, δεν βλέπω την νοοτροπία που θα μου άρεσε να δω. Οι γενιές οι δικές μας, εσύ, εγώ, ο Φιλαλήθης, μεγαλώσαμε σε περιβάλλον που παρείχε πολλά μαθήματα κατά την σχολική ηλικία (εξωσχολικά μαθήματα και δραστηριότητες). Νομίζω πως είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο να θεωρούν οι έλληνες μαθητές πως είναι αυτονόητο δικαίωμά τους να δέχονται υψηλού επιπέδου μαθήματα, και υποχρέωση των άλλων να τους παρέχουν υψηλού επιπέδου εκπαίδευση. Πιστεύω οτι ένας μαθητής( φοιτητής, κλπ) καλό είναι να νιώθει συνεχώς υπερευγνωμοσύνη για το γεγονός πως διδάσκεται (για το γεγονός πως για κάθε επιστημονικό αντικείμενο υπήρξε πριν από αυτόν μια πολύ μακρά σειρά ανθρώπων που ασχολήθηκαν, ερεύνησαν, μελέτησαν, και αφιέρωσαν τη ζωή τους). Πιστεύω πως.. ο.τιδήποτε άλλο εκτός από αυτή την συνεχή υπερευγνωμοσύνη.. είναι.. εκ του εξαποδού προερχόμενο..
        Τελοσπάντων.. Το συμπέρασμα είναι οτι, κατά τη γνώμη μου, έχει δημιουργηθεί ένα κλίμα που υποβαθμίζει την αξία της γνώσης μέσα στα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Ένα σύνολο παραγόντων έχει δημιουργήσει αυτό το κλίμα (κυβέρνηση, καθηγητές, μαθητές). Ο καθένας από αυτούς τους 3 παράγοντες (κυβέρνηση, καθηγητές, μαθητές) έχει το δικό του φταίξιμο. Ως μαθητές-φοιτητές πιστεύω οτι πρέπει να αναλογιστούμε το δικό μας μερίδιο ευθύνης. Τι είναι αυτό που μπορούμε να κάνουμε; Μα, φυσικά, να δώσουμε εμείς οι ίδιοι αξία στη Γνώση. Θεωρώ πως κυκλοφορούν πολλά ρεύματα παγκοσμίως τα οποία έχουν ένα ισοπεδωτικό αποτέλεσμα προς την ανθρώπινη γνώση. Από αυτά τα ρεύματα καλλιεργείται η αντίληψη πως δεν υπάρχει καμμία διάκριση μεταξύ «σημαντικού» και «ασήμαντου». Αυτό μου φαίνεται πως είναι κρίμα. Διότι, μέσα από τους διάφορους τομείς της ανθρώπινης γνώσης, μπορεί να αντλήσει κανείς μεγάλο πνευματικό πλούτο, που, αν μη τι άλλο, ομορφαίνει τη ζωή. Όταν παρακμεί το ήθος, τότε παρακμούν όλα τα άλλα, με κάποιο τρόπο.. Αυτή η αντίληψη καλλιεργείται υπογείως.. και διοορφώνει γενιές και γενιές φοιτητών που υιοθετούν τέτοιου είδους αντιλήψεις, πιστεύοντας πως είναι αντιλήψεις δικές τους, και όχι αντιλήψεις που είναι αυτή την εποχή της μόδας. Άρα, λοιπόν, αυτό που πρέπει να κάνει ένας σημερινός φοιτητής-μαθητής είναι να υπερασπιστεί την αξία και την ομορφιά της Γνώσης. Όταν υπάρχει κάτι τόσο όμορφο, είναι κρίμα να χαθεί.
        Ο ακαδημαϊκός καθηγητής μπορεί να διοριστεί με μέσο. Ο καθηγητής μπορεί να εκπληρώσει την υποχρέωσή του (να διδάξει κάποιες ώρες την εβδομάδα) και από εκεί και πέρα να αδιαφορήσει εντελώς για την πρόοδο του τμήματός του και των φοιτητών του. Ο φοιτητής μπορεί να υποβιβάσει πολύ τις σπουδές του, μπορεί να μην μελετά, να μην παρακολουθεί, να αντιγράφει στις εξετάσεις.
        Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα κλίμα παρακμής και αδιαφορίας.
        Αυτός είναι ο κίνδυνος την σημερινή εποχή.
        Όταν το υπουργείο προσπαθεί σχεδόν με μίσος να υποβιβάσει το επίπεδο των σπουδών, τότε, αν μη τι άλλο, οι φοιτητές θα πρέπει να αγωνιστούν να κρατήσουν το επίπεδο. Πώς θα το κάνουν αυτό; Με καταλήψεις; Δυστυχώς, οι καταλήψεις, όσο καλές κι αποτελεσματικές κι αν ήταν στο παρελθόν, στο παρόν δε φαίνεται να είναι πάντα καλή επιλογή. Μου φαίνεται πως είναι πολύ πιο αγωνιστικό να προσπαθήσουν οι φοιτητές να δώσουν αξία στις σπουδές τους, απαιτώντας το με τις πράξεις τους, όχι απαιτώντας το με τα λόγια τους. Τα λόγια είναι, για εμένα, κάποιες φορές, οι καταλάηψεις.
        Σα να είμαστε παιδιά, που έχουμε κάθε δίκιο για να είμαστε νευριασμένοι και ενοχλημένοι με το είδος εκπαίδευσης που μας προσφέρει ο πατέρας, και, για να απαιτήσουμε αυτό που θέλουμε, να λέμε «Ωραία, κι εγώ δε θα πηγαίνω στα μαθήματα». Αντί να «φορτσάρουμε» στα μαθήματα, ώστε να μπορούμε πλέον, με αξιώσεις, να διεκδικήσουμε αυτά που αγαπάμε.
        Δεν πιστεύω στην κατάργηση των καταλήψεων. Πιστεύω στην αντικατάσταση των καταλήψεων με νοοτροπίες που περιλαμβάνουν μέσα τους περισσότερη ευγνωμοσύνη για όσα ήδη έχουμε.
        Ίσως για εμένα, εσένα, τον Φιλαλήθη, και άλλους, να μην ήταν πρόβλημα για τους κηδεμόνες μας να μας παρέχουν εξωσχολικά μαθήματα αγγλικών. Όμως, υπάρχουν οικογένειες φτωχότερες από εμάς. Αυτές οι οικογένειες δεν μπορούν να αντέξουν να στείλουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν σε πανεπιστήμιο, και το πανεπιστήμιο να είναι κλειστό λόγω κατάληψης.

        Αυτή είναι η άποψή μου. Είναι ακατέργαστη αυτή τη στιγμή, και ίσως μονομερής, όμως, πραγματικά πιστεύω οτι υπάρχει μια δόση αλήθειας μέσα σε αυτήν την άποψη.

      • Χμμμ... Says:

        Ουπς.. Νομίζω οτι έκανα βλακεία.. Νομίζω οτι έβαλα μια email διεύθυνση στην τύχη, η οποία, παρεπιπτόντως, αντιστοιχούσε σε κάποιον άνθρωπο.. Ζητώ συγνώμη από τον άνθρωπο, και βάζω άλλη email διεύθυνση από εδώ και πέρα.

    • OLIV Says:

      PS-PWS SE LENE POLYLOGOU?

      KAI MIA APORIA?
      PROSPATHISES NA ME PROSEGGISEIS
      ‘H APLA NA FLYARISEIS OPWS PANTA?-LEGONTAS ANAKRIBEIES->TOY TYPOU EIMASTE FILES….KAI ALLA DIHGHMATA KAI PARAMYTHIA…

      NA PROSEXEIS TI LES
      DIOTI DEN EINAI OLOI THS SXOLHS THS ASAFEIAS
      KAI THS EPIPOLAIHS POLYLOGIAS.

      DOKSA TW THEW+

      • Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

        Να με συγχωρήσεις για την φλυαρία μου. Ήταν απλά απαράδεκτο και απρόσεκτο. Ακριβώς επειδή είμαστε άνθρωποι γνωστοί μέσω του ιστολογίου αυτού, και όχι γνωστοί στη μεταξύ μας ζωή, δε θα ήταν καλύτερο, πιστεύεις, να μην τα βάζουμε με τον κάθε ένα που λέει αυτό που στηρίζει; Αν η προσφώνηση «φίλη μου» σε ενόχλησε, συγγνώμη, είναι απλά ο τρόπος που μιλώ (θέλει βελτίωση σίγουρα).
        @Μία γνώμη, φυσικά και δε μιλάω για όλους τους καθηγητές. Υπάρχουν και διαμάντια, υπάρχουν και κάποιοι που αυτο-θεωρούνται αυθεντίες. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί «μοιάζει με λύκο με όψη προβάτου»;
        Ευχαριστώ όλους σας παιδιά, καλές γιορτές!

      • OLIV Says:

        DEN ME ENOXLHSE H LEKSH….
        ME STENAXWREI H ANAKRIBEIA
        H YPOKRISIA
        H APOKRYPSH ALH8EIAS
        H FLYARIA ENTYPWSIASMOU
        TO ADIKO
        H EMPA8EIA KAI TELOS………………………
        H PROSPOIHSH OTI EIMASTE XRISTIANOI….
        ENW H AGAPH APOUSIAZEI……………….

        O THEOS NA SE SYGXWRESEI KAI SENA+MENA.

        DEN KRATW KAKIA….
        SE KANENAN……………..

        STO SXOLIO PIO PANW ARXIKA EGRAFA GIA TON XARXAR.

        EKEINOS GRAFEI antiXRISTA.

        KALO SAS KSHMERWMA

      • μία απάντηση στην "Ψαχτήρι" Says:

        Ψαχτήρι-Πολυλογού είπε:
        @Μία γνώμη, φυσικά και δε μιλάω για όλους τους καθηγητές. Υπάρχουν και διαμάντια, υπάρχουν και κάποιοι που αυτο-θεωρούνται αυθεντίες. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί “μοιάζει με λύκο με όψη προβάτου”;

        Πιστεύω πως:
        –Ένας μαθητής (φοιτητής, κλπ) οφείλει να νιώθει αμείωτη ευγνωμοσύνη για το γεγονός πως λαμβάνει γνώσεις. Ο.τιδήποτε αντίθετο είναι εκ του εξαποδού προερχόμενο.–
        Googbye.

  26. OLIV Says:

    THNX+
    MERRY CHRISTMASS+
    PANTWS…
    ESY POLYLOGOY KANEIS POLY THN EKSYPNH!!!
    TAIRIAZEIS ME TON XARXAR…..NA TA FTIAXETE!!!!!

    O THEOS NA SE SYGXWRESEI KAI GIA THN POLYLOGIA SOU.

    KALH METANOIA+KALH ANASTASH+

  27. philalethe00 Says:

    @OLIV
    Κατ’αρχάς, δεν σου έστειλα μέιλ ούτε δώρα ούτε πρόσκληση. 😀

    Δεύτερον, αν συνεχίσεις έτσι, θα έχουμε όντως πρόβλημα, διότι προσβάλλεις τώρα και το «Ψαχτήρι-Πολυλογού» με διάφορες ανόητες κομπορρημοσύνες…
    Δεν σου έκανε τίποτε και σου φέρεται με τον καλύτερο τρόπο. Και επίσης, εδώ δεν είμαστε το… Χρυσό Κουφέτο, οπότε τα συναφή ξεράσματα να εκλείψουν πάραυτα, παρακαλώ… Διότι είπαμε, να λέει ο καθένας ό,τι θέλει και όπου θέλει χωρίς οποιοδήποτε δισταγμό, αλλά αυτό καταντάει η απόλυτη καταστροφή οποιασδήποτε συλλογικής συζήτησης.

  28. OLIV Says:

    POLYLOGOU EGRAPSES=

    …………..δε θα ήταν καλύτερο, πιστεύεις, να μην τα βάζουμε με τον κάθε ένα που λέει αυτό που στηρίζει;………………….

    AYTO NA TO PEIS STON FILO SOY¬!!!
    STON PELATH SOU
    KAI STON KA8REFTH SOY EPISHS!

    KALO SAS KSHMERWMA+XAIRETISMATA¬

  29. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Φιλαλήθη, μάλλον κάτι τρέχει με τα hovercards.
    Αυτές οι καρτούλες που είναι δίπλα στα ονόματα του καθενός και έχουν κάτι περίεργες μορφές, διαφορετικές για τον καθένα, πρέπει να έχουν κάποιο πρόβλημα. Εδώ και κάτι μέρες, στον υπολογιστή μου εμφανίζονται παραμορφωμένες, σαν δίχρωμα τετράγωνα περίπου. Μήπως είναι αποτέλεσμα ιού ή κάτι τέτοιο; Απλά αν μπορείς τσέκαρέ το.

  30. philalethe00 Says:

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού
    Καταλαβαίνω. 🙂 Η αλήθεια είναι ότι το άλλαξα εγώ, επειδή μου φάνηκαν πιο …γουστόζικα… 😀 (Τέλος πάντων, αυτό ήταν χμ, αστείο… 🙂 )

    H επιλογή αυτή, που είναι καινούργια, λέγεται Retro (Generated), δηλαδή είναι ρετρό. Άρα, εμφανίζει όντως εικονίδια σε παληό στυλ… Αν δεν σας αρέσει, πάντως, παιδιά, θα το επαναφέρω…
    Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση!!!

    • OLIV Says:

      IQ RADIKIOU……………

      KALA DEN BLEPEIS OTI EINAI ALLA SXEDIA???
      ALLOU TYPOU?????????
      H APLA PROKALEIS GIA SXOLIA???????

      YACARE AYTH DEN HTAN HLI8IA ERWTHSH THS POLYLOGOUS E??????

      KA8OTI EISTE OLOI TOU SYNAFIOU!

      OK——MHNYMA ELHF8H….

      +ANTE GEIA!
      XAIRETISMATA STON xarxar!

  31. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Όχι, όχι, μια χαρά είναι, απλώς ανησύχησα! Έχω ένα θέμα με τους ιούς, με ανησυχούν πολύ. Ματαιοδοξία είναι βέβαια, τι να πεις…
    Μπορείς να μας στείλεις μερικές από τις διευθύνσεις από τις οποίες πληροφορείσαι για τα άρθρα των επερχομένων νομοσχεδίων, κυρίως όσον αφορά την παιδεία;
    Καλή συνέχεια!

  32. OLIV Says:

    an KAI H GNWMH MOU SOU EINAI ADIAFORH
    AYTA TA SXEDIA EINAI KALYTERA PIO SOBARA

    TA PROHGOUMENA SXEDIAKIA ASXHMOMOURIKWN ZWWN HTAN
    GELOIA KAI PROSEBALAN THN XRISTIANIKH+ANTHRWPINH YPOSTASH TWN ANAGNWSTWN.

    THANK YOU

  33. philalethe00 Says:

    @OLIV
    OLIV, μου φαίνεται ότι έχεις αυτό που λέμε των παθών μας τον τάραχον και προσβάλλεις με αυτά που λες, λέγοντας ό,τι σου έρθει εκάστοτε, «χωρίς περίσκεψιν, χωρίς αιδώ», ιδίως το δεύτερο… Δόξα τω Θεώ, οι προσβολές απευθύνονται σε άλλους, που τις δέχονται σοφά και πάνσοφα, δηλαδή με ανοχή, αν όχι ευχαριστία. Αν περιμένεις κολακείες των παθών που εκδηλώνονται έτσι, να το ξεχάσεις… 🙂

    Και επίσης, γενικώς, αν εγώ ανέχομαι να «μπαχαλεύεις», που λέμε και στην γλώσσα την αγωνιστική για τους επεισοδιοποιούς, «αναρχικούς» κτλ., όποιο θέμα σου αρέσει, άλλοι μπορεί να μην το βλέπουν έτσι και να αποκαρδιώνονται… σε ενδιαφέρει καθόλου αυτό;

    Στα εικονίδια συμφωνώ κι εγώ… 🙂

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού
    Ναι, βεβαίως, βασικά θα μπορούσα να σου στείλω σε κάποιο μέιλ ή σε κάποιο που χρησιμοποιείς εδώ(το οποίο ως «διαχειριστής» βλέπω εγώ και μόνο εγώ 🙂 ) ; Διότι κατά καιρούς, συχνότατα, προωθώ διάφορα κείμενα, καθώς και του είδους αυτού… 🙂

    • OLIV Says:

      ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………+
      ΑΝΑΣΤΗΤΩ Ο ΘΕΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΩΣΑΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΟΝ……………………………………………………………………………………………………………………………..+ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

  34. προς Oliv Says:

    Oliv,

    νομίζω οτι:

    1. όπως εσύ είπες οτι ήταν ηλίθια η ερώτηση της «Πολυλογού»
    έτσι και ο/η Yocare είπε οτι ήταν ηλίθια η ερώτηση της Oliv.

    2. Όλοι λέμε ηλίθια πράγματα κάποιες φορές, και όλοι θεωρούμε ηλίθια κάποια πράγματα που λένε οι άλλοι κάποιες φορές.
    Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια για το τι είναι ηλίθιο και τι όχι. Μπορεί κάτι να μοιάζει ηλίθιο αλλά να μην είναι, και το αντίστροφο.

    3. Ας κάνουμε ειρήνη λοιπόν όλοι 🙂

    Ελπίζω να μην σε ενοχλεί το σχόλιό μου. Αν κάτι δεν σου αρέσει, ευχαρίστως να το αλλάξω.

  35. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Δεν προκαλώ κανένα σχόλιο. Ωστόσο μου αρέσει να κουβεντιάζω, και χαίρομαι πολύ όταν σε κάτι που λέω κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί, γιατί αποκτώ την ευκαιρία να μάθω και κάτι παραπάνω. Η ερώτησή μου ήταν όντως ηλίθια, αλλά επειδή αυτό τον καιρό ο υπολογιστής μου μπλέκει συχνά με ιούς, φοβήθηκα μήπως συνέβαινε τίποτα. Θα μπορούσες σε παρακαλώ οποιοδήποτε πρόβλημα έχεις με εμένα να μου το ξεκαθαρίζεις ευθέως και όχι με αναφορές προς άλλους σε άλλες αναρτήσεις; Κι αν το θεωρείς σκόπιμο, συγχώρεσέ με κι όλας. Η γνώμη σου, όπως και οποιουδήποτε άλλου, δεν μου είναι ΠΟΤΕ αδιάφορη. 🙂
    @Μία γνώμη, πάρα πολύ σωστά. Βεβαίως πρέπει να νιώθουμε ευγνωμοσύνη προς οποιονδήποτε μας δίνει την ευκαιρία να μάθουμε κάτι καινούριο. Το θέμα που έθεσα ήταν μόνο ως προς τον τρόπο με τον οποίο κάποιοι καθηγητές παραδίδουν το μάθημα. Δε θα ήταν πιστεύεις ωραιότερο να υπερίσχυε ο διάλογος και να μη μέναμε μόνο στο ακούω και μαθαίνω; Συγγνώμη για την ασάφεια.

  36. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    @Μια απάντηση στην Ψαχτήρι Πολυλογού
    Πωπω, διαβάζω λίγο σαν τους Άραβες, από κάτω προς τα πάνω. Τώρα εντόπισα και αυτή σου την απάντηση. Καθυστέρησα, συγγνώμη. Πολύ ωραία άποψη! Πιστεύω πως πρέπει να ποντάρουμε πολλά περισσότερα στην παιδεία με σκοπό την καλλιέργεια νοοτροπίας. Αυτή η νοοτροπία που αμελήσαμε μας έχει φτάσει σ’ αυτό το κοινωνικό σημείο, πιθανότατα έστω. Αν ξέραμε πώς να εκτιμούμε το κάθε πρόβλημα σωστά, κι αν είχαμε από μπόμπιρες μάθει να αγαπάμε και να καλλιεργούμε από μόνοι μας τη γνώση, αντί να μας τη δίνουν με το κουταλάκι σα φρουτόκρεμα για μωρά (κρύο χιούμορ 🙂 ), τότε δε θα μας απασχολούσε κανένα θέμα εκπαίδευσης, γιατί θα στεκόμασταν από μόνοι μας. Σκέτη ευλογία θα ήταν! Όμως τώρα, αν για παράδειγμα κοπεί η Ιστορία στα Λύκεια και τα Πανεπιστήμια, όπως ανεξήγητα επιδιώκεται, πες μου ποιος άνθρωπος της γενιάς μας θα καθόταν να ψάξει να βρει δυο πράγματα να ξεστραβωθεί από μόνος του. Πολύ δύσκολο για όλους μας, και δικαιολογημένα. Ωστόσο, αν δώσει ο Θεός μια μέρα να γίνει κάποιος από μας καθηγητής, ας του δώσει και τη δύναμη να καλλιεργήσει αυτή την όρεξη στους μαθητές του. Αυτό δε θα ήταν υπέροχο;
    Αυτά και χιλιοευχαριστώ πάλι.

    • μια πολύ αναλυτική απάντηση, προς Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

      Δύο διαφορετικοί τρόποι διδασκαλίας είναι οι εξής: Από την μια, η δασκαλοκεντρική διδασκαλία, όπου ο καθηγητής μιλάει και οι μαθητές ακούνε, όπου ο δάσκαλος δίνει έτοιμη την γνώση στους μαθητές. Από την άλλη, σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας όπου η τάξη μετατρέπεται σε εργαστήριο, οι μαθητές ενθαρρύνονται να ανακαλύψουν μόνοι τους τη γνώση, είτε ατομικά, είτε σε συνεργασία με άλλους μέσα σε ομάδα, οι μαθητές ενθαρρύνονται να δοκιμάζουν κ να κάνουν λάθη και να εξερευνούν, τάξεις στις οποίες υπερισχύει ο διάλογος (υπάρχουν αναρίθμητα βίντεα που κυκλοφορούν στο ίντερνετ που παρουσιάζουν αυτές τις νέες μεθόδους).

      Ερώτημα: Τι είναι καλύτερο? Το πρώτο ή το δεύτερο;

      Το 2010, σύσσωμοι οι άνθρωποι ηλικίας 0 έως το πολύ 40 ετών, απαντούν, με ένα στόμα μια φωνή, και με έμφαση, πως ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ είναι το καλύτερο!

      Όμως, εγώ λέω πως το παραπάνω ερώτημα είναι ένα ΨΕΥΔΟΔΙΛΗΜΜΑ.

      Ποιός είναι ο καλός δάσκαλος;
      Αυτός που έχει ταυτόχρονα 2 χαρακτηριστικά:
      1. Ενδιαφέρεται να μεταδώσει γνώσεις στα παιδιά.
      2. Έχει πολλές γνώσεις.
      Ποιός είναι ο κακός δάσκαλος;
      Αυτός ο οποίος μπαίνει σε μια τάξη με κατεβασμένα μούτρα. Βρίσκεται μπροστά σε μια ομάδα ανθρώπων και έχει κατεβασμένα μούτρα. Λυπημένος, ναι, μπορεί να είναι, οσοδήποτε θέλει. Να έχει κατεβασμένα μούτρα; Όχι, ποτέ.

      Στα παραπάνω κριτήρια για τον καλό δάσκαλο, δεν τίθεται θέμα διδακτικών μεθόδων. Η Α ή Β ή Γ μέθοδος διδασκαλίας δεν είναι a priori καλύτερη ή χειρότερη μέθοδος διδασκαλίας από τις υπόλοιπες. Όλες έχουν την αξία τους. Όλες χρειάζονται. Όλες είναι χρήσιμες. Πρέπει να χρησιμοποιούνται με διάκριση. Το ίδιο συμβαίνει και με τις συνδιαλλαγές μας με τους ανθρώπους. Τι λένε οι Πατέρες; Διάκριση, λένε. Κάποιες φορές πρέπει να υποχωρούμε. Άλλες φορές πρέπει να στεκόμαστε στα πόδια μας και να βάλουμε τον άλλον στη θέση του. Δεν είναι δυνατόν να υποχωρούμε πάντα, ούτε είναι δυνατόν να επιμένουμε πάντα.
      Το ίδιο συμβαίνει και με τις διδακτικές μεθόδους. Κάποιες φορές, η διδασκαλία «ακούω και μαθαίνω» είναι η πιο ενδεδειγμένη. Άλλες φορές, ενδείκνυται η διδασκαλία «εξερευνώ και μαθαίνω».

      Άρα, λοιπόν, αυτό που πραγματικά ζητάμε, είναι :
      δασκάλους που
      ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ να μεταδώσουν γνώσεις στους μαθητές τους,
      και, φυσικά, ΝΑ ΕΧΟΥΝ γνώσεις να μεταδώσουν.
      Με αυτόν τον τρόπο μεταδίδουν στους μαθητές την αγάπη για μάθηση.
      Δάσκαλοι εμπνευσμένοι, δάσκαλοι που έχουν όρεξη.
      Αν έχεις έναν τέτοιο δάσκαλο, Ψαχτήρι-Πολυλογού, μπορεί να περάσεις εκπληκτικά μόνο και μόνο με το να κάθεσαι και να ακούς, εσύ και όλοι οι συμμαθητές σου. Φυσικά και μπορεί να μεταδώσει στους μαθητές την όρεξη για μάθηση ένας καθηγητής-αυθεντία. [Για παράδειγμα, ο Φιλαλήθης παρακολούθησε μια ομιλία τύπου διάλεξης. Ο γέροντας έκανε μια «διάλεξη» και το κοινό άκουγε σιωπηλό τον γέροντα. Μόνο μετά από 1 ώρα ή περισσότερο, πριν φύγει ο γέροντας, δόθηκε η ευκαιρία στο κοινό να υποβάλλει ερωτήσεις. Όμως, ο Φιλαλήθης, είναι κατενθουσιασμένος και βρήκε οτι αυτή η ομιλία ήταν κα-τα-πλη-κτι-κή.]
      Απλά, επειδή οι περισσότεροι καθηγητές χρησιμοποιούν την δασκαλοκεντρική μέθοδο που είναι πιο παλιά, και, επειδή πολλοί καθηγητές στο σχολείο βαριούνται που ζούνε, έχουμε ταυτίσει εμείς την δασκαλοκεντρική διδασκαλία με την νοοτροπία βαρεμάρας. Όχι, δεν είναι έτσι. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
      Δεν έχει σημασία αν τα θρανία στην τάξη είναι βαλμένα με τον παραδοσιακό τρόπο, ή αν τα θρανία στην τάξη είναι βαλμένα κυκλικά.
      Το μάθημα μπορεί να είναι εξίσου ωραίο και εμπνευσμένο είτε γίνει σε τάξη που έχει θρανία βαλμένα με τον παραδοσιακό τρόπο, είτε γίνει σε τάξη με θρανία που είναι βαλμένα κυκλικά.

      Σήμερα, όλες οι νέες γενιές καθηγητών εκπαιδεύονται να εφαρμόζουν στο μάθημά τους τις νέες μεθόδους διδασκαλίας. Όσες μοντέρνες μεθόδους διδασκαλίας κι αν γνωρίζει ένας καθηγητής, αν δεν είναι εμπνευσμένος καθηγητής που έχει δίψα και μεράκι για γνώση και διδασκαλία, τότε αυτές οι νέες μέθοδοι θα γίνουν στα χέρια του σαχλές κι ανούσιες πράξεις δήθεν προόδου αντί για εργαλεία που πλουτίζουν το μάθημα.

      Όλα τα παραπάνω είναι οι προσωπικές μου απόψεις, μπορεί να κάνω λάθος σε όλα τα παραπάνω.

      Όταν ήμουν στην ηλικία σου ήμουν κατενθουσιασμένη με τις νέες μεθόδους. Ύστερα πήγα στην Αθήνα και τότε είδα πως οι νέες μέθοδοι ήταν πολύ στη μόδα, και θεώρησα πως ένα πολύ μεγάλο μέρος ανθρώπων παπαγάλιζε περί της αξίας των νέων μαθόδων, λες και αυτές είναι το μάννα εξ ουρανού. Από την μια, λοιπόν, υπάρχει ο κίνδυνος της άκριτης υιοθέτησης των νέων ιδεών. Από την άλλη, τα πράγματα είναι πιο ενθαρρυντικά από όσο μου φαίνονταν όταν ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Για όλους τους επιστημονικούς κλάδους, διοργανώνονται συνέδρια που προωθούν κεφάτες μεθόδους διδασκαλίας. Τα σχολεία επανδρώνονται με νέους καθηγητές οι οποίοι είναι γεμάτοι νέες ιδέες και γεμάτοι μεράκι για διδασκαλία. Όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα αποκτούν σιγά σιγά μαθήματα και κλάδους «Διδακτικής». Π.χ. «διδακτική των μαθηματικών», «διδακτική της βιολογίας» κλπ.. Εκεί, προωθούνται νέες προσεγγίσεις, π.χ. η λεγόμενη «διαθεματικότητα». Θέλω να πω πως υπάρχει κίνηση, υπάρχει βαβούρα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, το οποίο δεν μπορούσα να το δω όταν ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Και πάλι προκύπτει ένας κίνδυνος εδώ σε αυτό το σημείο. Το κρίσιμο σημείο είναι να μην δίνουμε περισσότερη σημασία στην «διδακτική της βιολογίας» αντί για την «βιολογία», ώστε να μην προκύπτουν καθηγητές που γνωρίζουν περισσότερα για την «διδακτική της βιολογίας» αντί για την «βιολογία». Αν ένας καθηγητής ΓΝΩΡΙΖΕΙ βιολογία, και αγαπά την μελέτη και διδασκαλία της βιολογίας, τότε, από μόνος του, αυθόρμητα, θα σκεφτεί ένα σωρό τρόπους για να κάνει το μάθημά του ελκυστικό.

      Μετά από όλα αυτά, νομίζω οτι δε μπορείς να νιώσεις τυχόν άσχημα αν τύχει να φλυαρήσεις, διότι το κάνουν και άλλοι π.χ. εγώ σε αυτό το μήνυμα… 🙂

  37. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Φλυαρία; Πού τη βρήκες εσύ τη φλυαρία στο μήνυμά σου; 😀 Εγώ το μόνο που είδα ήταν μια τεκμηριωμένη απάντηση, γεμάτη πληροφορίες πολύ ενδιαφέρουσες. Συμφωνώ με όλα, ιδίως με το ότι το μεράκι κάνει θαύματα. Απλά, για να βγει επαγγελματίας οποιασδήποτε ειδικότητας, μερακλής και δυναμικός, θέλει ζόρι και πολλή θέληση. Γιατί, ας μην ξεχνάμε ότι πάμε τ’ άμοιρα στα δεκάξι μας να βρούμε τι αξίζει να κάνουμε για να βγάλουμε αύριο το ψωμί μας, και το τελευταίο που τίθεται ως κριτήριο είναι αν το λέει η καρδιά μας. Αν καταφέρει κανείς να βγάλει τ’ όνειρό του σώο και αβλαβές από αυτή την επίμαχη περίοδο, τότε πιστεύω θα βγάλει κι απ’ τον εαυτό του ένα χρήσιμο άνθρωπο.
    Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!

    • προς Ψαχτήρι-Πολυλογού, Says:

      🙂 Συμφωνώ κι εγώ με όσα γράφεις στο μήνυμά σου.. και.. εύχομαι επιτυχία και δύναμη στις προσπάθειες που περιγράφεις.
      Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!

  38. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    Βρε Φιλαλήθη, κοιτάω τις αναρτήσεις σου (ειδικά των τελευταίων ημερών) και μου δημιουργήται η εντύπωση ότι σου εχουμε καταστρέψει το ιστολόγιο! όποια ανάρτηση και να διαβάσω από κάτω υπάρχουν σχόλια από απλώς ενοχλήτικά μέχρι και προσβλητικά/υβριστικά! Το ξέρουμε ότι είσαι υπέρ της ελεύθερης έκφρασης-και πολύ καλά κάνεις-, αλλά το έχουμε παραξηλώσει. Κατά τη γνώμη μου, κάτι πρέπει να γίνει, να μην ανέχεσαι τέτοιου είδους σχόλια. Τώρα τι ακριβώς (έγκριση όλων των σχολίων πριν τη δημοσίευση; διαγραφή οσων χρειάζεται, αφού δημοσιευτούν; κάποιος άλλος τρόπος που ως άσχετη με το ιστολογείν δεν γνωρίζω;), εσύ ξέρεις. Δεν ξέρω, μήπως και οι υπόλοιποι αναγνώστες συμφωνείτε;

    • κάτι σχετικά με το μήνυμα από ΠΒΤΑ Says:

      Παιδί Βιολί το Αληθινό, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως αυτό που λες είναι μια σκέψη που πρέπει όλοι να κάνουμε, μία απορία της οποίας την απάντηση θα πρέπει να περιμένουμε από τον Φιλαλήθη.
      Νομίζω πως η απάντηση εξαρτάται από το σκοπό του μπλογκ.
      Νομίζω οτι είναι κρίμα να υπάρχουν αναρτήσεις πολύ μεστές σε νοήματα, και από κάτω να υπάρχουν σχόλια που δεν έχουν καμμία σχέση με το περιεχόμενο των αναρτήσεων, σχόλια εντελώς υποβιβασμένα από άποψη περιεχομένου.
      Από την άλλη, οι διεργασίες και οι δοκιμές που κάνουν οι άνθρωποι προκειμένου να εκφραστούν και να επικοινωνήσουν με τους συν-σχολιαστές και με τον Φιλαλήθη, δεν είναι απαραίτητα κάτι το οποίο πρέπει να αποκρυφτεί ώστε να παραμείνει καθαρό και όμορφο το τοπίο του ιστολογίου χωρίς μουτζούρες.
      Όταν ένα μικρό παιδί, νήπιο, προσπαθεί να πιάσει το ψαλίδι, προσπαθεί να ψαλιδίσει, προσπαθεί να κάνει μια χειροτεχνία, τότε, νομίζω, οτι δεν είναι ανάγκη να πιάσει ο μεγάλος άνθρωπος το ψαλίδι και να ολοκληρώσει ο ίδιος την χειροτεχνία επειδή το νήπιο δεν μπορεί να την κάνει καλά.
      Νομίζω οτι ο Φιλαλήθης αντλεί κάποιο όφελος από την δική του εσωτερική επεξεργασία του κάθε παιδικού λογισμού που γράφουμε εδώ οι σχολιαστές. Παρατηρεί φαινόμενα και κρίνει. Λαμβάνει υλικό προς παρατήρηση.
      Από την άλλη, όπως λες, καταστρέφουμε το υψηλό επίπεδο των αναρτήσεων. Μετατρέπουμε το δημιούργημά του, το δικό του δημιούργημα, από κάτι επίσημο και καλο-φτιαγμένο, σε κάτι πρόχειρο.

      Νομίζω πως είναι πολύ χριστιανικό το να συναναστρέφεται και επικοινωνεί γόνιμα κάποιος άνθρωπος πολύ μορφωμένος, με ανθρώπους λιγότερο μορφωμένους. Αυτό είναι αποδεκτό και πολύ χριστιανικό και θεάρεστο κατά τη γνώμη μου. Το άσχημο είναι, πιστεύω, το να προσφέρει ένας άνθρωπος κάτι σε ανθρώπους οι οποίοι δεν το εκτιμούν και δεν το θέλουν. «Όχι τα άγια στα σκυλιά». Όταν τσαλαβουτάμε χωρίς αιδώ και χωρίς ντροπή μέσα στους χώρους του ιστολογίου, μεταφέροντας λάσπη, και βρωμιά με την μορφή ασέβειας, τότε κάνουμε κάτι άσχημο πιστεύω. Αντίθετα, όταν γράφουμε την γνώμη μας, με αγάπη και σεβασμό για την αλήθεια και τον άνθρωπο και συνάνθρωπο, ακόμα κι αν αυτό είναι άσχετο με το θέμα της ανάρτησης, τότε, αν το Φιλαλήθης το επιτρέπει, δεν κάνουμε κάτι καθόλου μεμπτό, κατά τη γνώμη μου.

      • Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

        Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου. Θα σταθώ, όμως, εδώ: «όταν γράφουμε την γνώμη μας, με αγάπη και σεβασμό για την αλήθεια και τον άνθρωπο και συνάνθρωπο…» Πολλάκις το έχουμε παραβιάσει, ακόμα και εις βάρος του ίδιου του Φιλαλήθη. Δεν εννοούσα να σβήνει τα άσχετα με τις αναρτήσεις σχόλια (που κι αν το αποφασίσει δικαίωμά του είναι), αλλά όσα αντιβαίνουν σ’αυτά που λες στην παραπάνω φράση. 🙂

  39. philalethe00 Says:

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού
    Καλησπέρα!!… 🙂 Κατ’αρχάς, να ζητήσω -στοιχειώδες- ειλικρινά συγγνώμη, διότι δεν διευκρίνισα ότι ήμουν σύμφωνος για τα εικονίδια ως προς το σκέλος της προτίμησης και μόνο…… Η ερώτησή σου δεν είναι καθόλου ηλίθια. Απεναντίας, επειδή τυγχάνω γνωρίζων κατά[]τι από ιούς και τα όμοια, είναι όντως, εκτός από «άσχημη», και απρόβλεπτη, η επίδραση που μπορεί να έχουν όλα αυτά… (άλλωστε, είναι όμορφο και καλό και ότι κανείς ταπεινώνει την υπερηφάνειά του, για να ρωτήσει ή να πει κάτι άσχετο, έστω, έτσι δεν είναι; 🙂 )

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    Κατ’αρχάς, ΠΒΤΑ μου, σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι…!!! 🙂 Είναι καλό αυτό που λες, βασικά όντως φρίττω με αυτά που διαβάζω συχνά(και που δεν απευθύνονται σε εμένα), διότι είναι όντως έως και άκρως προσβλητικά και άδικα και είναι το περίπου αντίθετο από αυτό που θα ήθελα λ.χ. εγώ να πω… Ειλικρινά, δεν θεωρούσα -και δεν θα ήθελα- ότι θα χρειαζόταν ποτέ να επέμβω, και ειδικά να επέμβω έτσι… (όπως έλεγε και ο -δημοκρατικότατος όντως- πρόεδρος Μάο, «ας ανθίσουν εκατό λουλούδια»… 😀 ) Προσωπικά, θα ήθελα να λειτουργήσει το αυθόρμητο στοιχείο περισσότερο, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει άμεση έγκριση όλων των σχολίων από όλους τους σχολιαστές, νομίζω ότι υπάρχει κάποια ‘προστασία’ από ακατάσχετες επιθέσεις. Άλλωστε, υπάρχουν και ειδικές ρυθμίσεις που κάποια σχόλια ειδικά τίθενται στην σειρά για έγκριση…

    Α λ λ ά: αυτό που με ενδιαφέρει, και επειδή έχουμε συνδημιουργία εδώ στο ιστολόγιο με την όμορφη και τόσο, ανέλπιστα ίσως, καλή προσφορά όλων σας, είναι να συνδιαμορφωθεί μια κοινή θέση και να την εφαρμόσουμε ή να κρατήσουμε την γνώμη των πλειόνων ή και τα δύο.

    Για αυτό, όσοι θέλατε να εκφράσετε μια γνώμη για το θέμα αυτό, θα σας παρακαλούσα ειλικρινά, ανώνυμα ή ψευδώνυμα, να τοποθετηθήτε…

    @κάτι σχετικά με το μήνυμα από ΠΒΤΑ
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύ «ωραία» κατάθεση λογισμών……

    Βασικά, -για να εξηγηθώ, που λένε 🙂 – «πυρ ήλθον βαλείν και τι θέλω ει ήδη ανήφθη»(άλλωστε σας προειδοποιώ στον υπότιτλο 🙂 )… αυτό που με ενδιαφέρει είναι να γράψω/-ουμε(διότι συμβάλλετε πάρα πολύ και τόσο καλά -γενικώς…) κάτι που να βάλει φωτιές, λοιπόν ή τουλάχιστον προβληματισμούς και καλές ανησυχίες και όλα τα συναφή… Η βούληση να σχολιάζετε, δλδ, όπως βούλεται και δύναται κτλ. ο καθένας, πηγάζει και από αυτό… Θα έλεγα, επίσης, και κυρίως, από την αγάπη, άρα την θέληση να σπάσουμε την αποξένωση και να γίνουμε αλλήλων μέλη… κατά το δυνατόν, τέλος πάντων, εκάστοτε…

    Βέβαια, καταλαβαίνω ότι στις περιπτώσεις που μιλάμε, δεν συμβαίνει αυτό… 🙂 -αλλά έχουμε γενικευμένο πόλεμο και κατάκριση κατά πάντων… Άρα, -όπως είπα και πριν- ακούω απόψεις… Ό,τι νά’ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα… 🙂

  40. γρηγόρης στ. Says:

    Καλά Χριστούγεννα,

    στον οικοδεσπότη του ιστολογίου και σε όλους τους συνδαιτήμονες των σχολίων!

  41. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    Χριστός ετέχθη! Χρόνια πολλά! 😀

  42. philalethe00 Says:

    @γρηγόρης στ.
    Γρηγόρη μου, Χριστός ετέχθη, σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου………!

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    Σε ευχαριστούμε και από εδώ τόσο πολύ… αληθώς, αληθώς, αληθώς ετέχθη!!!

  43. Ψαχτήρι-Πολυλογού Says:

    Χριστός ετέχθη, καλή δύναμη, καλή (ιστολογιακή και μη) συνέχεια παρά τα εμπόδια 😉 , και πάνω απ’ όλα, ας είναι όλη η ζωή μας μια «φοιτητοκατάσταση», παρεΐστικη κι εφευρετική! 😀
    Υπάρχει στην αρχική σελίδα (στο πλάι) μια εικόνα κι ένα κείμενο σχετικά με το χριστουγεννιάτικο καταναλωτισμό. Είναι υπερσύνδεσμος, όπως οι άλλοι γύρω του; Γιατί δε μου ανοίγει;
    Καλές γιορτές σε όλους, παίδες! 😀

  44. PERSONA NON GRATA? Says:

    ΑΛΗΘῶς ΕΤέΧΘΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ…

    ΚΑΙ ΑΝέΣΤΗ………….ΑΛΗΘῶς…

  45. philalethe00 Says:

    @Ψαχτήρι-Πολυλογού
    Αληθώς ετέχθη!!!!!… Ευχαριστώ πολύ!!! Αμήν… θα ευχόμουν και εγώ να κρατήσει όλο αυτό το κάλλος… της αλληλοπεριχώρησης και ομοψυχίας…

    Σχετικά τώρα με την εικόνα:
    είναι widget, που λέμε στην ιστολογική γλώσσα, στα οποία μπορεί κανείς να προσθέσει σύνδεσμο ή να μην προσθέσει……. Αν έχεις κάποια ιδέα για το ποιο σύνδεσμο να προσθέσω, θα μου/μας πεις…; Ευχαριστώώ….! 🙂

    ΥΓ Α! ναι, μόλις θυμήθηκα ότι η πηγή της εικόνας δεν ανέφερα ότι είναι από ένα από τα τελευταία κείμενα της -αγαπημένης- ιστοσελίδας jesusradicals.com … 🙂 Σε πιο πρόσφατο κείμενο, έχει και άλλη τέτοια εικόνα πετυχημένη…… 🙂

  46. lefterisgeorgouletis Says:

    Γεια σου φιλαλήθη! Καλές και ωφέλιμες γιορτές εύχομαι.

    Είδα πριν λίγο καιρό κάτι και ήθελα να σε ειδοποιήσω κι εδώ νομίζω είναι κατάλληλος χώρος. Δεδομένου ότι έχει αλλάξει η διεύθυνση του ιστολογίου μου κι έχω πάει στο wordpress, καλό θα ήταν στη θέση της παλιάς διεύθυνσης να βάλεις την καινούρια (lefterisgeorgouletis.wordpress.com) εφόσον φυσικά θέλεις να την έχεις στον κατάλογό σου.

    Επίσης, ο τίτλος «φίλος τελώνων και αμαρτωλών» είναι πολύ γενικός καθότι ουδείς αναμάρτητος! Πρότασή μου είναι να αντικατασταθεί με μια παραλλαγή του «φίλοι της αντίπερα όχθης» που θα ήταν πιο ακριβές.

    Είναι πάντα χαρά μου να διαβάζω μια τέτοια «πένα». Αν η σκέψη προηγείται της δράσης και ορίζει το δρόμο της, τότε περιμένω αξιόλογα πράγματα από σένα. Δε θέλω να σε παρασύρω στην έπαρση, απλώς θεωρώ σωστό να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκτιμούν το έργο σου, κάτι τέτοιο πάντα δίνει κουράγιο. Να είσαι καλά!

  47. philalethe00 Says:

    @lefterisgeorgouletis
    Γεια και χαρά…….! Επίσης… καλές και ωφέλιμες γιορτές και όχι χολιντέιζ-χολιντέυ σίζον. 😀

    Σε ευχαριστώ για την επισήμανση την πρώτη, περί του ονόματος του ιστολογίου… ζητώ συγγνώμη που δεν το πρόσεξα…! :-/ Και είχα κατά νου να σε επισκεφθώ κάποια από αυτές τις ημέρες……

    Δεύτερον, ο εν λόγω τίτλος είναι πράγματι κάτι σύντομο που σκέφτηκα, αλλά κάπως εξειδικευμένο και αναφερόμενο μάλλον ειδικότερα σε ορισμένους, και όχι σε όλους… και πάντως όχι με την έννοια ότι είναι «της αντίπερα όχθης»… Η αναφορά είναι στην κατηγορία των Φαρισαίων προς τον Χριστό, ότι είναι «φάγος καὶ οἰνοπότης, τελωνῶν φίλος καὶ ἁμαρτωλῶν»… Οπωσδήποτε, είναι προβοκατόρικος τίτλος… 🙂

    Το σκεφτόμουν, πάντως, να τον αλλάξω… αν υπάρχουν συμβουλές, Λευτέρη μου, -και αν υπάρχει κάποιος άλλος, θα με αφήνατε να το μάθω…;- θα (σου) ήμουν ευγνώμων…..!!!

    Σχετικά με τα υπόλοιπα, μάλλον ισχύει το «Πράξις γαρ θεωρίας επίβασις»… δηλαδή πολλάκις η πράξη μας, αν είναι σωστή ή λανθασμένη, θα αντιστοιχηθεί μελλοντικά, κάποια στιγμή, σε λανθασμένη θεωρία, αυτό ακριβώς συμβαίνει με όλες τις αιρέσεις, άλλωστε……. Αλλά πολλά πράγματα όντως κυοφορούνται και ως λογισμοί, ως σκέψη, ως απότοκο αρετής ή κακίας εσωτερικής ας πούμε, που περιμένει να ωριμάσει και να δοκιμαστεί εσωτερικά… έτσι, πραγματικά, σε ευχαριστώ για τις προσδοκίες σου… που ελπίζω να μην αποκαρδιώσω…… (Δεν ξέρω αν χρειάζεται να πω ότι έχω παρόμοια άποψη για σένα… 🙂 )

    Ό,τι καλό σου εύχομαι, επίσης, φίλε μου… Η παρουσία σου είναι πολύ-πολύ σημαντική για μένα και τα λόγια της καλοσύνης σου ομοίως…
    Καλή συνέχεια του 12ημέρου να ευχηθώ……

    ΥΓ Δεν ξέρω αν θα ήθελες να λάβεις θέση στο θέμα της συζήτησης και των σχολίων(βλ. παραπάνω)…! Ως συνιστολόγος, ίσως θα είχες κάποιες και άμεσα πραγματοποιήσιμες ιδέες…..

  48. lefterisgeorgouletis Says:

    Εξαρτάται τι θέλεις να δηλώσεις με τον τίτλο. Ανθρώπους που διαφωνούν με σένα για παράδειγμα; Είχα μια ιδέα και την έγραψα παραπάνω, από εκεί και πέρα your kingdom, your rules που λένε και στο χωριό μου 🙂 . Η αναφορά στην κατηγορία των Φαρισαίων ομολογώ ότι μου διέφυγε.

    Όσο για τη συζήτηση: σχετικά με την εικόνα δίπλα στο όνομα, παράγεται αυτόματα από την ιστοσελίδα. Ο Φιλαλήθης μπορεί να το αλλάξει αυτό και να βάλει να βγαίνει κάποια σταθερή εικόνα ή τίποτα ή να βγαίνει πάλι αυτόματη εικόνα αλλά άλλης θεματολογίας. Σε εμένα πχ βγαίνει μια δική μου εικόνα γιατί είμαι εγγεγραμμένος στην ίδια υπηρεσία με το Φιλαλήθη, τη wordpress. Είναι καθαρά τεχνικό ζήτημα χωρίς ιδιαίτερη σημασία.

    Για την εικόνα με το Santa Claus ναι, ίσως θα ήταν χρήσιμος ένας υπερσύνδεσμος. Μία πρόταση είναι η παραπομπή σε κάποιο βίο του Αγίου Νικολάου ή του Αγίου Βασιλείου. Μία άλλη πρόταση είναι μία ιστοσελίδα με πρακτικές συμβουλές μείωσης της κατανάλωσης. Δεν έχω υπόψη κάτι στα ελληνικά, μόνο στα αγγλικά. Η εύρεση είναι εύκολη στη γνωστή μηχανή αναζήτησης με τις λέξεις consume less αλλά δεν είναι όλοι αγγλομαθείς.

  49. philalethe00 Says:

    @lefterisgeorgouletis
    Καλησπέρα! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ για το όλο σχόλιο… Είναι βασικό αυτό με τους Φαρισαίους, για να καταλάβεις την συλλογιστική, θαρρώ… :-/ Θα μπορούσα απλώς να πω «φίλοι», αλλά το λέω μέσω αυτού, για να τονίσω κάτι σχετικό με την κατά Θεό φιλία: δηλαδή ότι είναι αυτοθυσία, ότι πρέπει, δεδομένου ότι δεν μας βλάπτει τελεσίδικα (και πέφτουμε σε αμαρτίες «θανάσιμες»), να αφορά όλους κατά το δυνατόν και κυρίως τους κατά κόσμο πεταμένους και «κατεστραμμένους»… 🙂 Βέβαια, υπάρχουν και άλλες μορφές φιλίας, εξίσου εξαιρετικές και όμορφες, όπου κανείς ωφελείται και ο ίδιος, αλλά αυτά τα πράγματα γενικά θέλουν, όπως νομίζω ταπεινά, μια ανοιχτοκαρδία και απλότητα, μια «ανοιχτή αγκάλη» από τα μέσα προς τα έξω. Έτσι, αυτό είναι που ήθελα να πω, να δηλώσω με τον τίτλο… 🙂
    Αλλά πάντως, καταλαβαίνω ότι είναι δυσνόητο, προβληματικό και προσβλητικό ίσως… οπότε, ακούω προτάσεις.

    Για τα περί εικόνας του Santa Clauss, είναι όντως μια ιδέα καλή αυτή και ευχαριστώ… θα μπορούσα να παραπέμψω ίσως, σκέφτομαι τώρα, και στο http://www.buynothingchristmas.org/ , παρά το ότι βέβαια είναι ετερόδοξοι Χριστιανοί αυτοί που κάνουν την προσπάθεια (αλλά εδώ μου φαίνεται ότι «ορθοτομούν»…)…

    Πολλές ευχές…! Καλή συνέχεια του 12μερου……!

  50. :-( Says:

    –Ένας χειμώνας που πέρασε στη Μόσχα, η απογραφή του πληθυσμού, όπου έτυχε να λάβει μέρος, του δώσανε την ευκαιρία να δει από κοντά την αθλιότητα των μεγάλων πόλεων. Η εντύπωση που του προξένησε ήταν τρομακτική. Το βράδυ της ημέρας που για πρώτη φορά ήρθε σε επαφή με τη κρυφή αυτή πληγή του πολιτισμού, κι ενώ διηγιόταν σε ένα φίλο του τι είχε δει, «άρχιζε να φωνάζει, να κλαίει, να κουνάει τη γροθιά του».
    «Δεν μπορούν να ζουν οι άνθρωποι έτσι», έλεγε με λυγμούς.
    «Αυτό δε μπορεί να είναι αληθινό. Δεν μπορεί να είναι αληθινό..»
    Έπεσε για μήνες σε φρικτή απελπισία.

    Το ‘Τι Πρέπει Να Κάνουμε’ (1883-86) είναι η έκφραση της κρίσης αυτής, μιας δεύτερης κρίσης του στη ζωή του, πολύ πιο τραγικής από την πρώτη, και πολύ βαρύτερη σε συνέπειες.–

    Η Ζωή Του Τολστόη, και αποσπάσματα από το έργο του. Ρομαιν Ρολλαν (Βραβείο Νόμπελ 1915). Μετάφραση Τάκη Μπάρδα. Εκδόσεις Κοραή, Αθήνα, 1976.

    Το διάβασα σήμερα. Αντέγραψα εδώ το απόσπασμα γιατί μου έκανε εντύπωση. Πού να ήξερε, ο καημένος ο Τολστόη, τι θα ακολουθούσε στους επόμενους αιώνες..

  51. philalethe00 Says:

    @:-(
    Καταπληκτικό…… Και ειλικρινά, ειλικρινά ευχαριστούμε για την μεταφορά…!!! 🙂

    Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς έκλαιγε κάθε βράδυ στις προσευχές του. Δάκρυα κατάνυξης… και «παραδείσιας μελαγχολίας» που ήταν η επιτομή όλης της άγιας ψυχής του κατά τον π. Αθ. Γιέβτιτς… Μακάρι να φτάσουμε κάποτε σε αυτές τις κορυφές της μακάριας και πνευματικής ευαισθησίας… Αμήν. 🙂

  52. PERSONA NON GRATA? Says:

    ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΟΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΔΙΟΤΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΠΟΛΥ.
    ΟΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
    ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    Η ΟΔΥΝΗ….
    ΣΥΜΠΟΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΛΑΙΝΕ………..

    • :-/ Says:

      Η διαφορά τους από εμάς είναι οτι εκείνοι πονάνε και κλαίνε για τους άλλους.. για το καλό των άλλων.. όχι για τον εαυτό τους..

      • PERSONA NON GRATA? Says:

        ΣΥΜΠΟΝΑΝΕ-ΕΙΠΑ……………
        ΠΟΝΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ……………..
        ΣΗΜΑΙΝΕΙ.-
        ——-ΚΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ -ΕΙΠΑ.
        Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ.-

        ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ Ἠ ΕΝΝΟΗΣΕ ΟΤΙ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ?
        ΕΣΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΟΝΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ???????????????
        ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ….

        ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ Κ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΟΝΑΣ=ΑΓΑΠΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
        ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
        ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ…ΚΛΠ ΠΕΡΙΓΥΡΟ…

  53. τι κάνει νιάου στα κεραμίδια Says:

    Φιλαλήθη, δίνεις μια γνώμη για εδώ;
    http://dangerfew.blogspot.com/2011/01/blog-post_11.html (έχει 2 συνδέσμους)

    • ΑΝΕΡΓΗ Says:

      ΑΚόμα δεν εχεις καταλαβει εσυ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ?????????????????

      ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ??
      ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΟΟΟΟΟΛΟΙ?

      ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΧΕΙΣ!

      • προς άνεργη Says:

        Έτσι νομίζεις εσύ;

        🙂

        Bye.

      • ΑΝΕΡΓΗ Says:

        —AN TO NOMIZA MONO EGW…THATAN POLY KALAAAA!!!-
        ALLA……………..DYSTYXWS OLOI TO BLEPOUN EKTOS APO SENA,.. 12.10

        KAI TI BYE BRE ….? OLOS O KOSMOS BOUHKSE!!!
        PASOKA EISAI?
        PERASTIKA SOU!
        O PRODOTHS O GAP ESFAKSE TOUS ELLHNES.
        KAI TON BRABEYSE KAI H MERKEL.
        POU ZEIS?
        STHN KOSMARA SOU?

        KALH NYXTA! KAI XAIRETISMATA,

      • προς άνεργη Says:

        Γιατί νομίζεις οτι διαφωνώ μαζί σου;
        Δεν διαφωνώ!

      • ΑΝΕΡΓΗ Says:

        10.07MM

        SYGNWMH…ALLA H ERWTHSH SOU AYTO EDEIXNE….

        AN SYMFWNOYME TO LEME!

        DEN RWTAME…@ -ETSI NOMIZEIS?!?

        H LEKSH SYMFWNW EINAI POLY APLH
        KAI SAFHS…

        EYXARISTW!

        KALHNYXTA……………..SAS.

      • προς α Says:

        Για δες παραπάνω..
        Εσύ δε βιάστηκες να βγάλεις συμπεράσματα;

        Bye.

      • JUST ASKING.... Says:

        12.31MM

        TO WHO ARE YOU TALKING TO???????????

        DEN EVGALE KANENAS BIASTIKO SYMPERASMA.

        H ERWTHSH= ETSI NOMIZEIS ESY????-
        TI8ETAI APO KAPOION POU DIAFWNEI!!!

        LEARN GREEK…………….!!! 🙂

      • προς α Says:

        ΑΚόμα δεν εχεις καταλαβει εσυ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ?????????????????

        ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ??
        ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΟΟΟΟΟΛΟΙ?

        ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΧΕΙΣ!

        Μπράβο αν δεν έβγαλες βιαστικό συμπέρασμα.
        Bye.

  54. philalethe00 Says:

    @τι κάνει νιάου στα κεραμίδια
    Έχει σίγουρα ενδιαφέρουσες ιδέες, και βλέπω δύο συνδέσμους προς κείμενα του Θ. Ζιάκα, οπότε ακόμη πολύ καλύτερα… Πάντως, νομίζω ότι περιορίζεται αποκλειστικά στο θέμα του κλεισίματος οπών του προϋπολογισμού, την «διασπάθιση του δημοσίου χρήματος», που λέμε με ξύλινη γλώσσα… Ενώ και βέβαια δεν μπορούμε απλώς να βασιστούμε σε αυτό. Λ.χ. το αν θα υπάρξει κινητοποίηση του Κράτους για να δημιουργήσει θέσεις εργασίας, έστω και αν πρόκειται για ανθρώπους που απλώς θα παίρνουν (και θα ξοδεύουν, κινητοποιώντας την παραγωγή και βέβαια …ζώντας οι ίδιοι!) εισόδημα από το Κράτος, ανοίγοντας και κλείνοντας λακκούβες, όπως έλεγε ο Κέυνς, είναι ένα τελείως διαφορετικό πράγμα… και είναι ζωτικό, σε επίπεδο μεταρρυθμίσεων μέσα στον(παγκοσμιοποιημένο, βέβαια, σήμερα…) καπιταλισμό.

    Οπότε, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολύ καλή πρόταση, αλλά όχι ολοκληρωμένη, αν όχι κλεισμένη μέσα στην συλλογιστική την συστημική, αυτή του νοικοκυρέματος, καταπώς το έλεγε η Θάτσερ…

    Δεν ξέρω αν βοήθησα… 🙂 Χαιρετίσματα…

  55. ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

    Κύριε ο Θεός μου, επί σοι ήλπισα· σώσον με εκ πάντων των διωκόντων με και ρύσαι με.
    Μήποτε αρπάση ως λέων την ψυχήν μου, μη όντος λυτρουμένου, μηδέ σώζοντος.
    Κύριε ο Θεός μου, ει εποίησα τούτο, εί έστιν αδικία εν χερσί μου.
    Εί ανταπέδωκα τοις ανταποδιδούσι μοι κακά, αποπέσοιμι άρα από των εχθρών μου κενός.
    Καταδιώξαι άρα ο εχθρός την ψυχήν μου και καταλάβοι και καταπατήσαι εις γην την ζωήν μου και την δόξαν μου εις χουν κατασκηνώσαι. Ανάστηθι, Κύριε, εν οργή σου, υψώθητι εν τοις πέρασι των εχθρών σου. Και εξεγέρθητι, Κύριε ο Θεός μου, εν προστάγματι, ω ενετείλω και συναγωγή λαών κυκλώσει σε· και υπέρ ταύτης εις ύψος επίστρεψον. Κύριος κρινεί λαούς.
    Κρίνον με, Κύριε, κατά την δικαιοσύνην μου και κατά την ακακίαν μου επ΄ εμοί.
    Συντελεσθήτω δη πονηρία αμαρτωλών και κατευθυνείς δίκαιον, ετάζων καρδίας και νεφρούς ο Θεός.
    Δικαία η βοήθεια μου παρά του Θεού, του σώζοντος τους ευθείς τη καρδία.
    Ο Θεός κριτής δίκαιος και ισχυρός και μακρόθυμος και μη οργήν επάγων καθ΄ εκάστην ημέραν.
    Εάν μη επιστραφήτε, την ρομφαίαν αυτού στιλβώσει, το τόξον αυτού ενέτεινε και ητοίμασεν αυτό.
    Και εν αυτώ ητοίμασε σκεύη θανάτου, τα βέλη αυτού τοις καιομένοις εξειργάσατο.
    Ιδού ωδίνησεν αδικίαν, συνέλαβε πόνον και έτεκεν ανομίαν.
    Λάκκον ώρυξε και ανέσκαψεν αυτόν και εμπεσείται εις βόθρον, όν ειργάσατο.
    Επιστρέψει ο πόνος αυτού εις κεφαλήν αυτού και επί κορυφήν αυτού η αδικία αυτού καταβήσεται.
    Εξομολογήσομαι τω Κυρίω κατά την δικαιοσύνην αυτού και ψαλώ το ονόματι Κυρίου του Υψίστου.

  56. Ανώνυμος Says:

    Μία άποψη για αυτό http://anthologimata.blogspot.com/2011/02/blog-post.html παρακαλώ γίνεται;

  57. philalethe00 Says:

    @Ανώνυμος
    Βεβαίως… Ο συντάκτης λέει ότι, δεδομένου ότι έχει εκφράσει η …»Εκκλησία» (αυτή η έκφραση είναι όντως σκέτος Παπισμός… 🙂 ) , τέλος πάντων η Διοικούσα Εκκλησία και οι Δεσποτάδες, βούληση μέσω του υπαλλήλου της (κάτι σαν οικονομικού συμβούλου, υποθέτω) κ. Ζαμπέλη να έχει θέση στην εταιρική διακυβέρνηση της Εθνικής Τράπεζας, τώρα που αποκαλύφθηκε ότι η Τράπεζα είναι χορηγός της παραγωγής του Σκάι για το 1821 (με την επιστημονική συνεισφορά Βερέμη [είναι ανεξάντλητος, πράγματι αυτός ο άνθρωπος… ]-Τατσόπουλου), προτείνει, λοιπόν, αν καταλαβαίνω καλά, να επηρεάσει η Ποιμαίνουσα Εκκλησία την Εθν. Τράπεζα και ως προς αυτήν την χορηγία.

    Αυτά και δεν ξέρω αν βοήθησα κάπως… :-/

    Καλησπέρα!..

    • Ανώνυμος Says:

      Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση. Μία άποψη-γνώμη πέρα από την επεξήγηση παρακαλώ;

      • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

        ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ….

        ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ Η’ ΤΙΤΛΟΙ Η’ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
        ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ
        ΕΙΝΑΙ
        ΑΠΟ Δ Ω Ρ Ε Ε Σ ΠΙΣΤΩΝ
        ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΦΗΣΑΝ ΜΕ ΟΡΟ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ….

        ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ…

        ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ
        ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ$ΚΕΥΑΣΜΕΝΕ$ ΕΙΔΗ$ΕΙΣ
        ΚΑΙ $ΚΑΝΔΑΛΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ…

        (όπως το ΚΑΚΟΗΘΕΣΤΑΤΟ $ΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ με την Ι.Μ.Βατοπαιδιου,το οποίο ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ $ΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ αντίΧΕΙΣΤΟ ΒΡΩΜΟ$ΥΡΙΖΟ$ΥΝΑΦΙ))

        ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΙΣΑ
        ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
        ΟΠΩς ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΛΛΕΣ ΨΥΧΕς
        ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
        ΟΤΑΝ ΑΚΟΎΩ
        ΔΙΑΦΟΡΑ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ
        ΕΜΕΣΑ Η ΑΜΕΣΑ
        ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ….

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…
        (ΟΛΟΙ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
        +Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ)

  58. philalethe00 Says:

    @Ανώνυμος
    Βασικά, η κτήση μετοχών είναι και από μόνη της πρόβλημα, διότι σημαίνει εκκοσμίκευση, πόσω μάλλον σε μια τράπεζα!!!!!!!!! Μία τράπεζα(=τοκίζοντες, πρβλ. το «κατά τοκιζόντων» του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης) το μόνο που περιμένουμε να κάνει είναι τέτοια και ακόμη χειρότερα.

    Η Διοικούσα Εκκλησία τι ακριβώς έχει να κάνει με όλη αυτήν την βρωμιά δεν μπορεί κανείς να καταλάβει… 🙂

    Επομένως, θεωρώ ότι θα πρέπει να εκφράσει η Δ.Ι.Σ. την γνώμη της γενικά και όχι να προσπαθήσει να την επιβάλει μέσω τέτοιων (πονηρών μάλλον) μεθόδων. Και τα μερίσματα(=τμήμα των διανεμόμενων «καθαρών κερδών») που συζητείται να πάρει η Δ.Ι.Σ. επίσης είναι κάτι σαν «αγρός αίματος», είναι κλοπιμαία. Πώς από τα κλοπιμαία θα κάνει καλό και ελεημοσύνη ακριβώς…; Αυτό οι Πατέρες το καταδικάζουν απόλυτα, ρητά, συνεχώς και κατά Συμφωνία, Consensus Patrum (-αν δεν απατώμαι).
    Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν κάποιοι ότι η Ελλάδα έχει γίνει έμπρακτα αθεϊστική στο μέτρο που είναι καπιταλιστική και όχι (μόνο) επειδή οι ΚΚΕδες, που είναι «άνω ποταμών» και αυτοί, δεν θέλουν τον όρκο(θέλουν «πολιτικό» ίσως, και αυτό είναι εξ ίσου πρόβλημα χριστιανικά) και δεν θέλουν, έστω, να γίνεται αγιασμός κάπου. Αλλά πώς θα συμβεί αυτό την στιγμή που και οι ίδιοι πλέουν στον ίδιο βούρκο…;

    Αυτή είναι η γνώμη μου, εν πολλοίς- πολλοίς… 😀 Ευχαριστώ για την προσοχή…!!! Και την υπομονή… 🙂

    • Ανώνυμος Says:

      Συγνώμη που δεν κατάλαβα εντελώς…
      Επειδή θέλω να καταλάβω καλά.. Ας ξεκαθαρίσω τι κατάλαβα και τι όχι..

      Εννοείς οτι η κτήση μετοχών κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει; Ποιοί πρέπει να είναι οι πόροι της Εκκλησίας; ακίνητα; Ή μήπως δεν θα πρέπει να έχει καθόλου πόρους;
      «Μία τράπεζα το μόνο που περιμένουμε να κάνει είναι τέτοια και ακόμη χειρότερα.» Ως «τέτοια» εννοείς τους τόκους ή την χορηγία του «1821»;
      «Αλλά πώς θα συμβεί αυτό την στιγμή που και οι ίδιοι πλέουν στον ίδιο βούρκο…;» Ποιοί πλέουν στον ίδιο βούρκο, ποιούς εννοείς;

      Και πάλι, συγνώμη που δεν πολυ-κατάλαβα.

      • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

        ΣΥΓΝΩΜΗ,
        ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ????????
        -ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ ΒΡΩΜΑ-
        ΕΞ ΟΥ ΚΙ Η ΛΕΞΗ ΒΟΥΡΚΟΣ…..ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ….

        ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ
        ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.

        ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ
        ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
        ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ.
        ΚΕΦΑΛΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
        ΣΩΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ…

        ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
        ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.

        ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ
        ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ
        Η ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ
        ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ……………

        ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΗ…………
        ΧΤΥΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΑΥΤΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ
        ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΩΝ..

        +Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
        ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
        ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝ.ΤΡΑΠΕΖΑΣ
        ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ.

        ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΧΟΡΗΓΙΑ
        ΣΤΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ αντιΧΡΙΣΤΟΥΣ
        ΣΥΡΙΖΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΗ….

        ΒΥΕ.-

      • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

        SYGNWMH
        ISWS NA THELEIS NA GINEIS EFORIAKOS!!! 🙂

      • Ανώνυμος Says:

        Δεν γνωρίζω αν έχει δει το παραπάνω μήνυμά μου ο Φιλαλήθης. Παρακαλώ πάρα πολύ, θέλει να το δει και να απαντήσει;

      • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

        OLA TA BLEPEI……….
        TIPOTA DEN TOU KSEFEUGEI…. 🙂

        MHN ANHSYXEIS…

  59. Ανώνυμος Says:

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

      EXEI HDH KANEI POLLA+ SYNEXIZEI
      KOITA……….

      Ξενώνα για τους καρκινοπαθείς και τους συνοδούς τους θα κατασκευάσει KAI στη Θεσσαλονίκη
      η Εκκλησία της Ελλάδος,
      σε ιδιόκτητο οικόπεδο πίσω από το Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο.
      Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 1.800.000 ευρώ, το οποίο προβλέπει την κατασκευή πολυώροφης οικοδομής που θα ….
      φέρει την ονομασία «Θεοξενία».

      Ο ξενώνας θα παρέχει τη δυνατότητα διαμονής στους συνοδούς των καρκινοπαθών καθώς και σε ασθενείς που έρχονται από διάφορες πόλεις της Βόρειας Ελλάδα για βραχεία νοσηλεία.

      Η τελετή θεμελίωσης θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του οικοπέδου, επί της οδού Ηπείρου 25, στις 11 το πρωί της 14ης Φεβρουαρίου, προεξάρχοντος του αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ Ιερόνυμου.

  60. Ανώνυμος Says:

    Την επόμενη φορά, ίσως, μπορούμε να πάμε, να ηχογραφήσουμε την ομιλία, και να σου τη στείλουμε ηλεκτρονικώς αν τη θέλεις πολύ την ομιλία.

    • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

      🙂 ΚΑΛΗΜΕΡΑ!+ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ….

      ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ+ΩΦΕΛΙΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ’
      ΚΑΛΟ ΤΡΙΩΔΙΟΝ,
      ******************************************************
      Κοντάκιον
      Ἦχος δ’.
      Ἐπεφάνης σήμερον.

      Φαρισαίου φύγωμεν ὑψηγορίαν,
      καὶ Τελώνου μάθωμεν,
      …τὸ ταπεινὸν ἐν στεναγμοῖς,
      πρὸς τὸν Σωτῆρα κραυγάζοντες·

      Ἵλαθι μόνε ἡμῖν εὐδιάλλακτε.

      AMHN.

    • Ανώνυμος Says:

      Χμ, βλέπω -τώρα- οτι είχα στείλει το μήνυμά μου σε λάθος σημείο. Το μήνυμα νόμιζα οτι το είχα στείλει στην ανάρτηση για την εκδήλωση.

  61. philalethe00 Says:

    @Ανώνυμος
    Καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση… 🙂 Είναι ένα κάποιο, εμ, ξεκούρδισμα της μετεξεταστικής περιόδου…..

    Λοιπόν, λοιπόν, έχουμε και λέμε…
    α)Ναι, η κτήση μετοχών δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Το χρηματιστήριο είναι ναός του Μαμμωνά, όχι του Θεού, και αποθεώνεται ο παρασιτισμός, δηλαδή η κακή(=χωρίς προσωπική εργασία) χριστιανική κτήση-νομή των αγαθών.
    β)εννοώ τους τόκους.
    γ)εννοώ την Διοικούσα Εκκλησία… Αν δούμε τα έσοδα του προϋπολογισμού της, είναι το μεγαλύτερο μέρος από μισθώματα(ενοίκια) και μερίσματα μετοχών…… Τι θα έπρεπε να κάνει; Να αξιοποιήσει την περιουσία μεν, ας πούμε έτσι, ή να την δώσει προσωρινά σε φτωχούς να το κάνουν, με τους όρους όμως που ανέφερα και εγώ πιο πάνω….

    Αυτά…. 🙂 Για ό,τι άλλο, είμαι εδώ…

    • ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

      ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ 🙂 AGAIN! 🙂
      ………….(κι ας απευθυνεσαι μόνο σε μερικά ατομα ΠΑΛΙ-
      Π Ε Ρ Ι Φ Ρ Ο Ν Ω Ν Τ Α Σ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΑ 😦
      ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ ΠΑΛΙ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
      +Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ)…………

      ………ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ! 🙂
      ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ-ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ
      ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ! …….!!!!!@@@@@@@@@@@!!!!!

      ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ
      ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑ ΠΙΣΤΩΝ…..
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
      ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΑΟ-ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ-ΜΗ ΔΩΡΙΖΕΤΕ ΜΕΤΟΧΕΣ!

      ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ
      ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ
      ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ-ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,

      ΤΑ ΜΜΕ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΑΦΗ ΕΝΤΟΛΗ
      ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΟΦΑΣΙΣΤΕΣ(ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ) ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ
      ΓΙΑ ΤΟ Μ Ε Γ Α Λ Ο ΕΡΓΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ-> ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΦΙΚΤΟ,
      ΟΥΤΕ ΛΟΓΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟ.
      Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ……….

    • Ανώνυμος Says:

      Ok, ξεμπερδεύτηκα. Σ’ ευχαριστώ πολύ.

  62. ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ Says:

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ****** 🙂
    (GENERALY- GENIKWS)

    ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ
    ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.!-(THN EKKLHSIA MAS- EMESA H AMESA)

    –«Είναι πολύ τιμητικό να σε κατηγορούν –
    κάποιοι
    που οι ίδιοι είναι άξιοι πολλών κατηγοριών…..» .
    ….@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@………ΚΑΙ….
    ..Όπως ακριβώς η αξία του ηττημένου
    είναι αυτή που δίνει μεγαλύτερη αίγλη
    στο νικητή
    έτσι και το μέγεθος της κατηγορίας του ανάξιου συκοφάντη
    «κολακεύει» και το θύμα της συκοφαντίας.
    ………………………………
    ΑΝΤΙΛΑΒΟΥ?

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    ______________________________________________
    ********************************************
    ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ+Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.

    ————————–EKKLHSIA EIMASTE OLOI MAS- OI PISTOI 🙂

  63. Ψαχτήρι Says:

    Αναστάσιμες ευχές σε όλους. Χριστός Ανέστη, καλή συνέχεια, καλή δύναμη. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Υγεία, ευτυχία, πίστη, ταπείνωση κι ό,τι καλό.

  64. philalethe00 Says:

    @Ψαχτήρι
    Ευχαριστούμε πολύ…!!! Αληθώς…!!! 🙂 Θα μεταβιβάσουμε και τις ευχές στους εορτάζοντες. 😀 Καλή συνέχεια!!!

  65. ανώνυμος Says:

    Ουκρανία: εκπληκτική η προσπάθεια της ΔΤ για φίμωση της διαφορετικής είδησης

  66. philalethe00 Says:

    Είναι όντως εκπληκτική…
    Ευχαριστώ για την επισήμανση εδώ, μια που δεν υπάρχει και σχετική ανάρτηση…
    🙂

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.