Ειρωνείαι ποικίλαι κατά οργανωσιακών περιοδικών εις τον Τύπον

by

Διαβάζουμε στην σημερινή «Ε» το εξής, «γλυκύτατο» οπωσδήποτε, σχόλιο:

Ω Σώτερ

Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, αλλά και της τσέπης δεν πάει πίσω.

Κυρίως αν ο Σωτήρ προσθέτει και κανένα ευρουλάκι στην τσέπη θεουσών καθηγητών, που μοιράζουν περιοδικά της παραθρησκευτικής του οργάνωσης σε μαθητές μέσα στα σχολεία. Εναντι ενός ευρώ και χωρίς απόδειξη!

Ας τολμήσει ο μαθητής της μικρής τάξης να πει όχι. Αγαπάς τον δάσκαλο; Απόδειξη. Αλλιώς δεν σε σώζει ούτε ο Σωτήρ ούτε ο εορτάζων σε λίγο Αγιος Δημήτριος ο Μυροβλήτης. Ωραία σχολεία έχουμε, κυρία υπουργέ.

Υπογράφει ο Γ.Π.(sic).  Α!-μα πρόκειται περί ροΐδειας ειρώνειας. Παρ’όλ’αυτά, υπάρχουν νοηματικά λάθη, που ο Ροΐδης, αυτός ο έξοχος Ευρωπαίος ρατσιοναλιστής και βολταιριστής και ο τόσο, κατά τον Λουκιανό, φιλοσκώμμων, δεν θα ανεχόταν στον λόγο του.  Κι ύστερα πια μήτε σκιές δεν είμεθα σκιών, που λέει κι ο ποιητής. Τώρα, βέβαια, υφίσταται και ένα μικρό πρόβλημα, που το μαθαίνει κανείς και από το Λύκειο ακόμη-ακόμη. Πού βρίσκεται το γεγονός και πού το σχόλιο; Ή μήπως, όπως μου λέει ο λογισμός, πρόκειται μόνο για Propaganda Fidei του συντάκτου; Για να δούμε…

Αν κρίνω από το οπισθόφυλλο, που, αντί για –άκρως αντικειμενοποιητικές του ανθρώπινου προσώπου(ξέρετε ότι αυτά τα είχε καταδικάσει ο Μαρξ όπως το λέω, έτσι; )-  πορνοφωτογραφίες τάχα προκεχωρημένων καλλιτεχνών  που υπέστησαν λογοκρισία από ηθικολόγους Φιλισταίους για τους νεαρούς Γάλλους (είμαι άκρως κατά της λογοκρισίας, εννοείται), όπως εδώ τώρα κάποιοι τέτοιοι ηθικολόγοι(μα δεν τα είπε ο Μαρκήσιος ντε Σαντ, άλλωστε;.. ) αντιστέκονται στα πρωτοποριακά σχέδια Μπουτάρη, δημοσιεύει σχόλιο περί του θέματος αυτού, τα στοιχεία-γεγονότα δείχνουν να είναι δύο.

Πρώτον: οργανωσιακός καθηγητής φέρει έντυπα νεανικής οργάνωσης του «Σωτήρα» (προσέξτε: «Σωτήρα» του 2010 και όχι του 1968, οπότε το ίδιο περιοδικό κατά τον αδ. Αν. Αργυρόπουλο είχε δημοσιεύσει ύμνο στην ελληνοχριστιανομασονική -όχι, δεν αντιφάσκουν, όλα είναι δυνατά- 21η Απριλίου) στο σχολείο και τα πωλεί αντί ενός ευρώ, χωρίς απόδειξη. Δεύτερον, υπάρχει και μπόνους(=ήτοι δώρο) εικονακίου του Αη-Δημήτρη.

Τρίτον δεν υπάρχει. Τώρα, πόθεν προκύπτει ότι από αυτά κρίνει τους μαθητές του βαθμολογικώς ή τα «βάζει στην τζέπη» ή ότι το κάνει όπως οι μισθωτοί ποιμένες, δηλαδή για το χρήμα; Μήπως, λέω μήπως, αυτά είναι εξυπνακίστικες παρλαπίπες των πεφωτισμένων -και ανυπερθέτως πιστών στην ιδέαν της προόδου, ως είθισται- συντακτών;

Δηλαδή πού ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα; Δεν γνωρίζουν οι συντάκται ότι μπορεί να «κάνει παρέμβαση» όποιος θέλει μέσα στο σχολείο; Δεν γνωρίζει(-ουν) ότι υπάρχουν μαθητικές πολιτικές οργανώσεις που πρόσκεινται σε κόμματα, που, μάλιστα, εκδίδουν και φυλλάδια-περιοδικά; Πρόχειρα μου έρχεται στο νου το «εκτός ύλης» της ΚΟΕ μαθητών ή η Μ.Π.Ο.Υ.Μ. που έχει στενές συνάψεις και συνάφειες, μάλλον, με το κόμμα του Λα.Ο.Σ..

Αυτά  λοιπόν λέγονται υπό αίρεσιν. Και βέβαια, δεν χρειάζεται να πω ότι στις οργανώσεις αυτές, όπως (τουλάχιστον) ήσαν παληότερα(ξέρω πολύ περισσότερα μάλλον από τους συντάκτες αυτούς, για λόγους ευνόητους), έχουμε ασκήσει δριμεία κριτική για την πολιτική τους συντηρητική έως μαύρη αντιδραστική στράτευση(καρπός των γνωστών κακοδοξιών τους ή, ίσως, το αντίστροφο) κατά την κρίσιμη μετεμφυλιακή περίοδο… Στην εφ.»Χριστιανική» έχουν γραφτή αρκετές προσωπικές και φρικιαστικές πράγματι εμπειρίες ανθρώπων της, που π.χ. μπορεί να ήσαν σε οικοτροφεία της «ζωής» του 60 κ.τ.ό..

Όσο για τις βλακωδέστατες, πράγματι, «ειρωνείες» («γελά γαρ ο μωρός καν τι μη γελοίον η», υπ’όψει) του φίλτατου συντάκτη(-ών), να τον πληροφορήσω ότι «Ου δύνασθε δυσί Κυρίοις δουλεύειν, Θεώ και Μαμμωνά»(=βαβυλωνιακός θεός για το χρήμα).

Οπότε: ούτος όψεται…

ΥΓ Ως γνωστόν, αυτά, παρόμοια, συνέβαιναν τα πρώτα μεταπολιτευτικά χρόνια κατά των οργανωσιακών αυτών μέσα στα πανεπιστήμια, τουλάχιστον. Κάποιοι μαοϊστές είχαν αξιοσημείωτες αξιώσεις να πάρουν τον ρόλο της ΕΚΟΦ… Βέβαια, σήμερα μας έχει φορτωθεί κι η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στην  lifestyle εκδοχή του έσχατου εκφυλισμού της.
Advertisements

Ετικέτες: , ,

15 Σχόλια to “Ειρωνείαι ποικίλαι κατά οργανωσιακών περιοδικών εις τον Τύπον”

  1. xarxar Says:

    Πέρα από το σχόλιο καλό δε θα ήταν να σταθείς κι εσύ στο γεγονός; Ακόμα κι αν εξαιρέσουμε τα κίνητρα (που δεν είναι ασήμαντα και διαφωνώ μαζί σου) και τους αφορισμούς του τύπου «μοιράζουν τόσα γιατί όχι και αυτά» η παράβαση είναι σαφής:

    Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 49181/Γ2/143465/Γ1 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας δεν επιτρέπεται η διεξαγωγή ερευνών και η διανομή εκπαιδευτικού ή άλλου έντυπου ή ηλεκτρονικού υλικού εντός των Σχολείων χωρίς την έγκριση των αρμοδίων Διευθύνσεων του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Πόσο μάλλον όταν υπάρχει οικονομική συναλλαγή και φοροδιαφυγή.

    Τα υπόλοιπα περιττεύουν.

  2. philalethe00 Says:

    @xarxar
    Καλησπέρα, φίλε μου. Θέτεις την νομική πτυχή, που έχει και αυτή την σημασία της, οπωσδήποτε. Και σε ευχαριστώ ειλικρινά. Όμως, ακόμη και αν πούμε ότι ό,τι το ηθικό και το νόμιμο συμπίπτουν και ότι πρέπει να εφαρμόζονται επιλεκτικά, εδώ δεν βλέπω παράβαση του νόμου, εκτός και αν η πώληση κατά (τυχούσα) βούληση του ενδιαφερόμενου αποτελεί «διανομή». Θέλεις να μου πεις πώς το βλέπεις αυτό και να το συζητήσουμε πιο εκτενώς(ενώ σου οφείλω μάλλον ακόμη, τουλάχιστον, μια απάντηση) ; Έχεις κάποιο προηγούμενο πραγμάτωσης του νόμου(Εγκυκλίου) υπ’όψει;

    Καλή αυριανή (σε όλους)… 🙂

  3. Mανώλης Βαρδής Says:

    Καλημέρα! Το ένα ζήτημα έχει να κάνει με την πώληση υλικού στούς μαθητές, και αυτό είναι για μένα κατακριτέο (ή επίσης η όποια ανάμιξη δασκάλων). Το άλλο έχει να κάνει με την υποκρισία των ‘διαφωτιστικών κύκλων’ που κάνουν ότι δεν βλέπουν την άκρατη εμπορευματοποίηση εντός των σχολείων (από τα ρούχα μέχρι τα κινητά κ.α.), αλλά αυτά δεν είναι «θεούσικα» (sic!).
    Ευχαριστώ!

  4. xarxar Says:

    Δεν έχω λάβει εγώ την απάντηση για την εγκύκλιο. Ήταν επίσημη απάντηση του Υπουργείου σε φίλη μου μετά από σχετικό ερώτημα για διανομή. Μου φαίνεται πάρα πολύ πιθανό (ως αυτονόητο αφού τυπικά ελέγχονται μέχρι και τα προϊόντα των κυλικείων) να απαγορεύεται και η πώληση.

    Θεωρώ πάντως ότι η πώληση είναι σαφώς χειρότερη από τη ελεύθερη διανομή. Έχει την έννοια της διάθεσης/διανομής υλικού με οικονομικό αντάλλαγμα και μάλιστα από δημόσιο υπάλληλο που εργάζεται στο χώρο και δε νομίζω ότι χωράει αμφιβολία για την παράβαση. Πριν από δυο-τρεις εβδομάδες μοιράστηκαν ΚΔ σε σχολείο της Αττικής νομίζω. Επίσης καταδικαστέο άσχετα από το είδος της προπαγάνδας. Θυμάμαι ανάλογες περιπτώσεις όπου καθηγητές πρότειναν την αγορά συγκεκριμένου εγχειριδίου-βοηθήματος από συγκεκριμένο βιβλιοπωλείο. Επίσης παραβατική (έστω και πλαγίως) συμπεριφορά με στόχο τον επηρεασμό. Δε νομίζεις;

    Είναι προφανές ότι το κάνουν όσοι γνωρίζουν ότι έχουν κάποια πατήματα και δύσκολα θα διωχθούν, είτε λόγω της άμεσης επιρροής τους είτε λόγω πλειοψηφικής στήριξης σε βάρος της μειοψηφίας. Και φυσικά η ηθική πλευρά του ζητήματος είναι για μένα αδιαπραγμάτευτη – όχι επιλεκτική.

  5. philalethe00 Says:

    @Mανώλης Βαρδής
    Καλησπέρα! Ευχαριστώ πάρα πολύ διότι θέτεις, αγαπητέ Μανώλη, νομίζω, ακριβώς αυτό που και εγώ επικρίνω στην ανάρτηση, δηλαδή την κραυγαλέα λογική των «δύο μέτρων και δύο σταθμών». Παρ’όλ’αυτά, και αν δεν γίνεται με φορτικό τρόπο, θεωρώ ΓΕΝΙΚΆ ανεκτή, αν όχι και θετική, την «προώθηση» υλικού οποιουδήποτε τύπου, θεολογικού, ιδεολογικού, θεωρητικού, επιστημονικού, αρκεί να μην υπάρχει οποιαδήποτε φορτικότητα ή πίεση, συνεργούντος και του ότι υπάρχουν ιεραρχικές σχέσεις(δασκάλου-μαθητή, κτλ.). Μήπως το βλέπω στην ιδεατή περίπτωση; Δεν αποκλείεται, οπωσδήποτε…
    Ευχαριστώ και καλή συνέχεια..!

    @xarxar
    Καλησπέρα!Είναι πολύ σημαντικό αυτό που θέτεις και σε ευχαριστώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις, φίλε xarxar, τείνω να είμαι «κατ’αρχή»(en principe) υπέρ της ελευθερίας, πάντως, και το λέω, σοβαρά, για κάθε έντυπο.

    Είναι γεγονός ότι υπάρχουν και κάποια ανησυχητικά περιστατικά τον τελευταίο καιρό με το ΥΠΠΔΒΜ&Θ. Π.χ. αυτό με την διακοπή των νηστίσιμων φαγητών(ως εναλλακτικής επιλογής, πάντα)την Τετάρτη και την Παρασκευή στην φοιτητική λέσχη του ΑΠΘ, όπου σιτίζονται χιλιάδες φοιτητές και κάποιοι, πολλοί, φίλοι/-ες μου που νηστεύουν. Παληότερα, ήταν, χάρις εις τον «Συνήγορο του Πολίτη» Καμίνη, η εξορία των εξομολόγων από τα σχολεία, με προοπτική εισαγωγής της ψυχολογικής ψευδοεπιστημονικής εξουσίας(κόντρα και στα μεγάλα αντιψυχιατρικά κινήματα, που άνθισαν μετά τον Μάη του 68), αν κρίνω και από τα προγράμματα τα δικομματικά. Δυστυχώς, αυτό, όπως μου φαίνεται, δεν είναι χειραφέτηση, είναι καταπίεση. Ενδέχεται να επανέλθω. Καλησπέρα!!!

  6. xarxar Says:

    Καλημέρα (τυπικά λόγω ώρας) κι από μένα. Λοιπόν ως μειονοτικός θρησκευτικά βλέπω τα όσα αναφέρεις περί Συνηγόρου μόνο ως θετικά, αυτονόητα και πολύ λίγα μάλιστα. Θα προτιμούσα επίσης να υπάρχει ένας έλεγχος ειδικά όταν απευθύνεται το υλικό σε ανήλικους – ειδάλλως να μη γίνεται καμία λογοκρισία. Και το εννοώ. Να επιτρέπονται τα ΠΑΝΤΑ και στους ανήλικους. Θεωρώ τον προσηλυτισμό τουλάχιστον τόσο «βλαβερό» όσο και την πορνογραφία ή το κάπνισμα.

    Το πρόβλημα της Λέσχης θαρρώ πως είναι οικονομικό κυρίως, αλλά και να μην ήταν, νομίζω ότι αν εγώ ήμουν vegan δε θα μετρούσε και πολύ αυτό, δε συμφωνείς; Η πίστη είναι προσωπική υπόθεση. Ας ζήσει καθένας όπως νομίζει – το κράτος οφείλει ουδετερότητα. Απλά αυτό που εσύ αισθάνεσαι ως καταπίεση είναι λόγω της απώλειας των κεκτημένων. Που να δεις την καταπίεση που νιώθω εγώ…

  7. philalethe00 Says:

    @xarxar
    Καλησπέρα και πάλι. Ναι, αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να αισθάνεται κάποιος άβολα, αλλά η ελευθερία ως πρόταγμα είναι αδιαπραγμάτευτη. Αυτό στο οποίο εξεγείρομαι είναι να υπάρχει οποιαδήποτε επιβολή. Εκεί, θα ήμουν μαζί με τον αθεϊστή, και τον Κουναλάκη ακόμη. 🙂

    Τέλος, όπως καταλαβαίνεις, φίλοι που είναι φτωχοί πρέπει να σιτιστούν οι καημένοι στην Λέσχη. Και επειδή είναι Χριστιανοί συνειδητότατοι, καταπιέζονται να φάνε αρτύσιμα. Τώρα αν το κάνουν για οικονομικούς λόγους, είναι κακό, αλλά κακά τα ψέματα, αν δεν διακατέχονταν από εκείνο τον πελιδνό θετικισμό για τον οποίον μιλάει ο Σεβαστάκης, θα είχαν τουλάχιστον ένα ελάχιστο σεβασμό στην άσκηση της ελευθερίας του άλλου. Και γιατί όχι και για τους vegans, όπως λες και εσύ…

  8. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    Βρε παιδιά, για ποιους οικονομικούς λόγους; είναι πιο ακριβά τα όσπρια από το ψάρι και το κρέας;

  9. xarxar Says:

    Δυστυχώς, κυνικά θα μπορούσα να ισχυριστώ ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να σιτιστούν στη Λέσχη άρα δεν υπάρχει παραβίαση ελευθεριών – είναι θέμα ιδεολογίας. Κι αυτό συμφωνεί, αν θέλεις με την απάντηση που έδωσες στο άλλο ερώτημα – δεν είναι επιβολή.

  10. philalethe00 Says:

    @xarxar
    Ναι ο τρόπος που το θέτεις είναι ταυτόσημος με την φιλελεύθερη/αστική/καπιταλιστική έννοια του «φυσικού δικαιώματος». Π.χ. το δικαίωμα στην εργασία σήμερα σημαίνει ότι, όντας κοινωνικό, η κοινωνία/Κράτος είναι υποχρεωμένη να σου εξασφαλίσει εργασία, ενώ νομικοί/πολιτικοί όπως ο Παπαθεμελής έχουν προτείνει να γίνει εφέσιμο το δικαίωμα. Αλλά στην αρχή, τουλάχιστον, και εκεί που επικρατεί ο φιλελευθερισμός λογίζεται ως το δικαίωμα να …αλλάζεις δουλειές, σε άμεση αντίθεση με την φεουδαρχική δουλοπαροικία, όπου ήταν ο εργαζόμενος δέσμιος σε ένα αφεντικό και με την γη/εργασία. Κατ’αυτήν την έννοια, όντως δεν είναι επιβολή, αλλά μόνο κατ’αυτήν την έννοια, που είναι άλλη από την δική μας την κοινωνική.

    @Παιδί Βιολί Το Αληθινό
    ΠΒΤΑ μου, πολύ σωστό ερώτημα θέτεις… Αλλά μάλλον πρέπει να το απαντήσει ο φίλος μας ο xarxar…. 🙂

  11. xarxar Says:

    Όχι διαφωνώ, δεν είναι ισοδύναμο. Είναι σαν να είσαι άνεργος, να σου εξασφαλίζουν δουλειά και να την απορρίπτεις για λόγους ιδεολογίας. Αυτό είναι το αντίστοιχο παράδειγμα.

    Για οικονομικούς λόγους δεν μπορούν να έχουν 2 διαφορετικά γεύματα προφανώς – νόμιζα ότι ήταν προφανές!. Γιατί λοιπόν να έχουν ένα τελείως νηστήσιμο μενού αντί για ένα ισορροπημένο; Άσε που στο επίπεδο της λέσχης η τιμολόγηση δεν έχει μεγάλη διαφορά λόγω «επιδότησης»…

    Πάντως στο κύριο θέμα που έθεσες είναι σαφές ότι υπάρχει ψυχολογική πίεση που μπορεί να μεταφραστεί άνετα και σε πραγματική. Επειδή το έχω ζήσει (προσωπικά π.χ. στο Στρατό) λυπάμαι αλλά δε με πείθεις.

  12. Παιδί Βιολί Το Αληθινό Says:

    Μα και πάλι, φίλε xarxar, ποια η διαφορά του να του να βράζεις 3 καζάνια κρέας, από το να βράζεις 2 καζάνια κρέας και 1 όσπρια; Ίσα ίσα, το κρέας δεν τρώγεται σκέτο, θέλει και λίγο ρύζι, πατάτες, κλπ. Δηλαδή περισσότερος κόπος, επιπλέον υλικά, περισσότερο ηλεκτρ. ρεύμα, περισσότερα σκεύη γα πλύσιμο… Όσο για την ισορροπημένη διατροφή, θυμήσου τη μεσογειακή δίαιτα: 2-3 φορές το μήνα κόκκινο κρέας- ας κάνουμε την… κατάχρηση να φαμε 4, δλδ 1φορά τη βδομάδα. 2-3 φορές τη βδομάδα άσπρο κρέας. Τις υπόλοιπες 3 μέρες; Επιβάλλεται μία ισορροπημένη διατροφή να περιλαμβάνει και όσπρια. [ζυμαρικά-χορταρικά υποθέτω ότι χρησιμοποιούνται τουλάχιστον ως συνοδευτικά και σαλάτες] Άρα τίθεται στην τελική θέμα οικονομίας ή και ισορροπίας;

  13. xarxar Says:

    Η λέσχη έχει συνήθως 1 φορά την εβδομάδα κόκκινο κρέας (πολύ σπάνια πια 2), 1 φορά κοτόπουλο, το πολύ 1 φορά ψάρι(ή ψαρικό) και μια φορά ομελέτα σε σύνολο 10 γευμάτων. Δε νομίζω ότι είναι πολύ. Έχει 1-2 φορές όσπρια, 2-3 λαδερά και τα υπόλοιπα είναι υδατάνθρακες δηλαδή ό,τι πιο φτηνό υπάρχει. Τα χορταρικά δεν είναι φτηνά πια. Δε είπε κανένας ότι έχει μεσογειακή διατροφή και με αυτή τη λογική τα υλικά δεν είναι ούτε αγνά ούτε βιολογικά. Αυτό που λέω είναι ότι φέτος μόνο 3/10 γεύματα εβδομάδα έχουν επιλογή από δύο είδη. Αυτή η εξήγηση μου φαίνεται πολύ πιο ρεαλιστική από μια συντονισμένη προσπάθεια αποβολής των ευλαβών χριστιανών. Και είναι επίσης προφανές νομίζω ότι όταν είναι να κάνεις δύο διαφορετικά γεύματα σίγουρα χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο ή άτομα ή σκεύη και δεν αποκλείεται χρήμα αν η διαδικασία παρασκευής είναι πολύ διαφορετική. Επίσης, τα συμπληρώματα συχνά είναι περισσεύματα από προηγούμενο γεύμα στη Λέσχη. Το κρέας στην ποσότητα και την ποιότητα που υπάρχει στη Λέσχη δεν αποκλείω να βγαίνει φθηνότερα από άλλα γεύματα. Δεν είναι τυχαίο που όταν τελειώσει το φαγητό βγαίνει το λουκάνικο. Και, μην ξεχνάμε το πιο σημαντικό θέμα: την «προμήθεια». Δεν αποκλείεται το ρεπερτόριο, λοιπόν, να καθορίζεται από τους προμηθευτές. Αυτή είναι πολύ πιο ρεαλιστική εξήγηση από σιωνιστικές θεωρίες συνομωσίας.
    Όπως και να’χει δε νομίζω ότι είναι λογικό το μενού να καθορίζεται με βάση την κάθε περίεργη ιδιαιτερότητα του κοινού (πλεινότητα ή μη) κι όχι από στοιχειώδη ισορροπία και σχέση κόστους-παροχών. Τέλος, ας μη λησμονούμε ότι οι δηλωμένοι ΧΟ είναι πλειoψηφία στην Ελλάδα, αλλά οι νηστεύοντες όλο το χρόνο ΧΟ (πλην ίσως της Μεγάλη Βδομάδας και αν) είναι ελάχιστοι…

  14. xarxar Says:

    Αλλά για να σταθώ στο κύριο θέμα ξανά: πως θα σου φαινόταν αγαπητέ αν ο κύριος δάσκαλος παραπάνω μοίραζε έναντι αντιτίμου κάποιο έντυπο μαρτύρων του Ιεχωβά* ή της Ευαγγελικής Εκκλησίας;

    *ακόμα και τώρα, χρόνια μετά την απόρριψη της πίστης, όταν ακούω για «ιεχωβάδες» η αυτόματη αντίδραση μου είναι πολύ αρνητική, προϊόν της ορθόδοξης προπαγάνδας της κοινωνίας.

  15. philalethe00 Says:

    @xarxar
    Αγαπητέ, κατά την Πατερική άποψη, πρέπει οι Αιρετικοί να είναι ελεύθεροι να εκθέτουν τις πλάνες τους. Απλώς, αυτό να γίνεται άνευ πιέσεως, όπως και καταπιέσεως. 🙂 Εγώ προσωπικά έχω πάρει από Ιεχωβίτες φυλλάδια -μοιάζουν στις φωτογραφίες με τα «Νέα» και το «Βήμα», ίσως λόγω κοινής, χαζοαμερικανικής προέλευσης(Brooklyn)- μέσα στο Πανεπιστήμιο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: