Στιχουργικές παρεκβάσεις(3):”Η εύ-κορη”, του «Φώτανδρου του Έλληνος»

by

Ο πολυγραφώτατος, πράγματι, δημιουργός μας έστειλε και ένα τρίτο έργο του, το οποίο είναι ερωτικό, αλλά έρωτι Χριστού μεταστοιχειωμένο, κατά τα Μηναία -του Αγίου Μεθοδίου. Προσωπικά -οπότε- μου θυμίζει στο πνεύμα του Σολωμό, Τυπάλδο και τα συναφή με αυτά. Δεν θα μπορούσε να μας θυμίση, φυσικά, Λορέντζο Μαβίλη ή, απείρως περισσότερο, …Ανδρέα Εμπειρίκο.

Βέβαια, υπάρχει και μια αίσθηση του τραγικού, όπως θα έλεγε σχετικά και ο Ι. Μ. Χατζηφώτης, η οποία, αντίθετα με ό,τι μπορεί να νομίζατε, υπάρχει πάρα -πάρα πολύ και σε Αγίους, όπως ο όντως μέγιστος Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός που ακούσαμε -όσοι ακούσαμε- στον Ακάθιστο Ύμνο προχθές και τις προηγούμενες Παρασκευές, αλλά και στα Έπη του «πληγωμένου αετού» -απείρως πνευματικά ευαίσθητου- Αγίου Γρηγορίου του επώνυμου της Θεολογίας.

Χωρίς περαιτέρω λόγια, σας αφήνω να το δήτε. 🙂

Η εύ-κορη

Αγγελική μορφή δίχως φτερά

τη σκέψη μου κρατά αγκαλιά

Μία σταγόνα ευφροσύνης

σε φλέβες δεσποσύνης

Ρέει υπομονετικά και ενσωματώνεται

αίμα ωσάν εις αγιασμό μεταρσιώνεται

Σκέψη εκτός τροχιάς σε μια στροφή

συγκρούεται με τη δική μου τη ζωή

Σύγκρουση σφοδρή

Αιματοχυσία πνευματική.

Ετικέτες: , , , ,

10 Σχόλια to “Στιχουργικές παρεκβάσεις(3):”Η εύ-κορη”, του «Φώτανδρου του Έλληνος»”

  1. Τριφεστίων Ο ANTIFACEBOOKER Says:

    κάτι μαγικό- ΕΛΛΗΝΙΚΑ, midagi maagilist -EESTI (Εσθονικά), qualcosa di magico -ΙTALIANO, 何かの魔法- 日本語(Ιαπωνικά), kažkas magija -LIETUVOS (Λιθουανικά)…….
    Φώτανδρε, σώσε τον αδερφό μου άμεσα από την πλάνη του facebook
    sos(…—…)!
    Έλληνα Φώτανδρε περιμένω την πνευματική ανανέωση του έθνους μας με συγγραφή και άλλων παρόμοιων δημιουργημάτων!!!!
    Ελπίζω (για αυτό και ζω) να συναποτελέσουμε, με το Φώτανδρο, τους κούκους που θα φέρουν την άνοιξη!

  2. philalethe00 Says:

    @Τριφεστίων Ο ANTIFACEBOOKER
    Τριφεστίον, σε καλημερίζω και σε χαιρετίζω. Εύχομαι και εγώ να σωθή ο αδ/φός σου από την πλάνη, που πράγματι -μην γελιόμαστε- είναι πανδημία των ημερών μας. 🙂 Δεύτερον, ελπίζω να συναποτελέσετε, όπως το λες, με τον Φώτανδρο αυτούς που θα γυρίσουν τον ήλιο μακράν των σαρδαναπάλων. Τρίτον και τέλος, να σε παρακαλέσω να εμβαπτίζεις την γλώσσα στον νου σου πριν σχολιάσεις, διότι δεν θέλω να παρεμβαίνω σε κανένα σχόλιο, είτε υβριστικό είτε ο,τιδήποτε.

    Χαίρε!

  3. Τριφεστίων ο ANTIFACEBOOKER Says:

    Αγαπητέ Φιλαλήθη, εννοούσα να συναποτελέσουμε και με εσένα τους κούκους που θα φέρουν την άνοιξη! Ασφαλώς επειδή είσαι φιλαλήθης οφείλω να σου εξηγήσω πως η προηγούμενη προσφώνησή μου προς εσένα ήταν δημιούργημά μου και ο Φώτανδρος την έγραψε, μετά από υπαγόρευσή μου.

  4. philalethe00 Says:

    @Τριφεστίων ο ANTIFACEBOOKER
    Καλήν εσπέρα, φίλτατε μας. 🙂
    Σαφώς, και εγώ συμπεριλαμβάνομαι, αυτό είναι αυτονόητο.
    Περί των υπολοίπων με ενημέρωσε ο Φώτανδρος. 🙂 Οπότε, μην ανησυχείς. Αλλά ελπίζω να καταλαβαίνης, ότι τέτοιες εκδηλώσεις είναι απείρως παρεξηγήσιμες την σήμερον -πονηράν, τουτέστιν- ημέρα, έτσι;
    Σε χαιρετίζομε μετά πολλών επαίνων. (Εντάξει, το παράκανω λίγο κι εγώ. 🙂 )
    Υ.Γ Να σημειώσω, ότι θα έχομε και άλλη παρέκβαση λίαν συντόμως.

  5. elias rishmawi Says:

    εισαι αστερι..

  6. philalethe00 Says:

    @elias rishmawi
    Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψη και το σχόλιο. Μου δίνεις την ευκαιρία να πω, ότι η θεματική του Φώτανδρου μου θυμίζει τους στίχους, ιδιαίτερα στο ιερό στοιχείο που τόσο ωραία ενσωματώνει, ενός πολύ γνωστού άσματος της «έντεχνης όχθης».
    http://didymoteicho.pblogs.gr/2008/06/toy-erwta-shmadi-alkinoos-iwannidhs.html

    Καλή Ανάσταση, αδελφέ μας!!!

  7. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΑΕΡΙΝΟΣ Says:

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΩΤΑΝΔΡΕ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.

  8. philalethe00 Says:

    @ΗΛΙΑΣ Ο Θεοσεβής
    Σωστά. Απλώς εγώ «έχω την μυΐγα και μυϊγιάζομαι». 🙂

    @ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΑΕΡΙΝΟΣ
    Αγαπητέ, σε καλωσορίζω στο ιστολόγιο, όπου θα έχουμε σίγουρα αρκετές ακόμη δημιουργίες του Φώτανδρου, συν Θεώ… Χριστός ανέστη!

Σχολιάστε

